Recenze (249)
Jan Hus (2015) (TV film)
Bála jsem se, že to bude horší, ale Matěj Hádek mě nezklamal. Hraje proti typu postavy, ale HRAJE. Právě tak Vladimír Javorský, David Novotný a Petra Špalková. A souhlasím, že Kocábova hudba se jeví v tomhle případě prapodivnou. Dobře vybrané exteriéry a dobře udělané kostýmy. Matěj Hádek je vynikající herec. "Drž pravdu, braň pravdu, miluj pravdu až do smrti..."
Čarovný les (2014)
Efekty úžasné, obsazení se mi líbilo, ale jako na pohádku bych na tenhle film děti nevzala. Hraničí až s horrorem.
Voda pro slony (2011)
Kolega 3DD!3 mi naprosto mluví z duše, co se týče klaunů i Patyzóna. Jinak se to skousnout dalo.
Sedmnáct zastavení jara (1973) (seriál)
Faye - moje slova. Sledovala jsem to jako historický film, romanci, dobrodružství i psychologický příběh. Na mě hodně zapůsobil Otto Melies, který pomohl ruské špiónce s dětmi k útěku za cenu vlastního života - jedno z dětí byla jeho malinká holčička. A von Stierlitz byl miláček - bylo mi sladkých šestnáct...
Pád Bílého domu (2013)
Čirá esence americtví! Nevím, jestli se na to mělo koukat jako na AKČŇÁK nebo jako na parodii (ano, Den nezávislosti hadr...), fungovalo to obojí. Drsňák Butler prostě musel prezidenta zachránit, musel a musel. Jak jinak. Jako John McClane v prvním díle - samá krev, samá rána, ale jde/plazí se/kulhá dál a VÍTĚZÍ!!! Morgan Freeman jako pralinka na dortíku. Angela Bassettová pořád krásná. A docela mě zlomila (obdivem? smíchy?) Melissa Leo tím vlastenectvím. Dobrá holka.
Policie Modrava (2011) (seriál)
Jako kolega/yně Crocuta. Tři za příjemnou Soňu a čtvrtou za ty úžasné záběry Šumavy. Jestli jste se dívali a jestli jste si všimli, v zahraničních policejních seriálech (Big Ben, Vraždy v Midsomeru...) se taky zhusta vyskytují záběry na tamější krajiny - a u nás je tak hezky, proč bychom se nepřidali!
Hněv Titánů (2012)
Jedna za Billa Nighyho, druhá za nechtěný humor ( co jsme se s dcerou nahláškovaly!), třetí za pohlednou Rosamund. A půlku za efekty, ať nežeru, jak se říká.
Jupiter vychází (2015)
Trochu Star Wars, trochu Flash Gordon, trochu Pátý element... a jak podotkl Vaštar, Sean Bean to přežil!!! Obrovské, nečekané a chvályhodné PLUS!!!
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
A mně se to líbilo. Praštěné, ale příjemné. Vlko/rybo/prasodlak Taclík - jedinečný!!!
Princezna a písař (2014) (TV film)
Mně se to líbilo. Na dnešní pohádky docela povedené. Tři hvězdičky. A čtvrtou za velice příjemné obsazení. Sympatický komentář - Tom Lachtan.