Recenze (907)
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Po Lego příběhu další naspeedovaná komediální pecka, která nabízí překvapivou dávku dospěláckého humoru. A ještě přitom stíhá být dojemnou pohádkou, která obratně líčí nástrahy rodičovství. Rodinná jistota jako vyšitá. (8/10) P. S.: Nebojte se českého dabingu. Ivan Trojan si to hrozně dává! :)
Dobrodružství v Panamě (1942)
Staří znamí z Maltézského sokola (Huston, Bogart, Astor a Greenstreet) so o rok později sešli znovu, aby zkusili štěstí ještě jednou. A ač jejich druhý počin upadl z zapomnění, rozhodně se vedle svého noirového bratříčka nemá za co stydět. Celá první hodina se sice nese v duchu toho, že Bogart kamsi pluje na lodi a balí Mary Astor, přičemž se zaplétá do komplotu ohledně leteckého útoku na Panamu, ale závěr vše bohatě vynahrazuje. Bogie nejdřív absolvuje hutnou přestřelku v divadle, a nakonec vmete do očí každému fandovi Arnolda jeho argumenty o tom, že tyhle staré filmy nemají koule, když sedne za obří kulomet a vystřílí plac se záporáky. Nádhera...
Dobrý ročník (2006)
Asi nejlepší feel good film. I podvacáté perfektní...
Dokaž to! (2008)
Tanečním filmům odpustím ledacos, ale tohle bylo moc. Klišovitá demence na druhou a ani ty taneční čísla nebyly nijak úchvatný. 3/10
Dokonalá partie (2005)
Docela provar, ale Debra Messing je pořád ještě pěkná a Dermot Mulroney docela sympaťák. Pokud po vás drahá polovička žádá shlédnutí romantické komedie, tohle je ještě to menší zlo.
Doktor Strange (2016)
Je to naplnění tradiční šablony a celá "výcviková" část je podle očekávání z rychlíku, ale jinak je Doctor Strange blockbusterová trefa v každém ohledu. O tom, že dorazila vizuálně nejvypiplanější marvelovka, se asi dočtete všude, stejně jako o skvělém obsazení, docela zvládnutém humoru a náramně pasující hudbě. Trumfem Doctora Strange je ale kupodivu akce, která nepřestává být řádně epická ani nápaditá a v trailerech z ní vážně byly jen střípky. Marvel si tedy oproti minulým filmům podržel trumfy až do sálu a snad se mu to vyplatí. Strange je totiž dalším poctivým originem, který se může z fleku zařadit do žánrových učebnic. (8/10)
Domácí mazlíček (2008)
Film tak stupidní, že vám u něj pravděpobodně budou odumírat mozkové buňky, jen aby nemusely vytrpět dalších pět minut. Sexy obsazení a slušná řádka guilty hlášek z toho ale dělají ideální film na nějakou párty, protože někdy je to prostě takový úlet, až je to docela sranda. V podstatě jsem tedy nechápal jedinou věc... Co tam krucinál dělal Colin Hanks???
Domek z karet (2013) (seriál)
Chybí tomu dramatická tíživost a sžírající osobitost Bosse, ale i tak hodně solidní žánrovka (s božskou Kate Marou!). Škoda, že nejlepší díly jsou uprostřed série.
Domino (2005)
Všechny palce nahoru. Šílící Tony Scott válí, Keira je sexy i krátkýma vlasama a manící z Beverly Hills parodují sami sebe. Nááářez.
Doodlebug (1997)
Potřebujete těžký psycho na ploše tří minut? Volejte Nolanovi...