Poslední recenze (28)
Jack a obři (2013)
Volné lístky do kina, devět hodin večer, co dávají? Babovřesky nebo Jack a obři - volba byla jasná ! ...Byla jsem vážně natěšená na Ewana a na nějakou tu zábavu večer. Dabing strašnej, film milej, tak pro desetiletý děti, kdyby nebylo to kino tak hlasitý, tak furt koukam co dělají lidi přede mnou...jak v tom mohl Ewan hrát ??? Slabší 3* a jsem ráda, že to bylo zadarmo...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Koukla jsem se na Postradatelní jen abych udělala radost své mužské polovičce, protože akčním filmům opravdu neholduju a jsem fakt ráda že jsem to udělala. Rozhodně jsem se zasmála, bála jsem se trapnosti akčních hrdinů po X letech, ale "terminátorský" I´m back a klasický "norrisovký" joke s kobrou neměl chybu. Nakonec herecký obsazení bezva (Statham se mi stále více dostává pod kůži ;)), děj tipu klasická zápletka hodný a zlý nic moc, ale to se nedá počítat - celkově 4,5*
Tapped (2009)
Víc zaujatej dokument jsem snad neviděla...americký ovlivnění lidí...taky nějakej hrob tam musí ukázat, aby to mělo grády...ta jedna hvězdička je za tu sra*ku co se uvolňuje z petek a čemuž opravdu věřím (asi si koupím ekolahev) a za problém recyklace, kterej tu také je a to všude...