Recenze (7)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Že by nejlepší film jaký jsem kdy viděl. Uvidí se po třetím shlídnutí.
Avatar (2009)
Příběh klišovitý a předvídatelný, přesto bravurně natočený. Po technické stránce naprosto neuvěřitelné - jako bych sledoval dokument z jiného světa.
Cesta domů (1999)
Jeden z nejdojemnějších filmů jaký jsem kdy viděl.
Electric Dragon 80.000 V (2001)
Těžce undergondový a industriální asi komiks. Není to film pro každého, ale za shlédnutí to stojí, i když jsem to nějak nepochopil.
Match Point - Hra osudu (2005)
Tak trochu jiný Woody Allen, přesto výborný film.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak toto je můj nejoblíbenější film vůbec. Hodnocení - někde u nekonečna.
Doba ledová 2: Obleva (2006)
Naprosto zbytečné pokračování.