Recenze (1 211)
Teror (1997)
Výjimečně pošahaný Sheen v životně zahrané roli zasazený mezi herecké diletanty, nudné interiéry, bez špetky nápadu a scénáře nudícím k chcípnutí.... a ty spratky bych sám taky chtěl sejmout aneb sousedy si nevybíráme
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Tomio neumřel..ba naopak žije a vypadá jako lázeňský švihák. Už neukazuje břišáky jako v díle předchozím, ale o to víc skáče, kope, kouše, padá a světe div se, rychle se zvedá!! Sem tam i řekne povedený fórek, a tak mu rád dám za jeho snahu čtyřku a půlku z pěti, protože on ten příběh, do kterého Tomíka obsadili byl přeci jen obyčejně hloupoučký...a Vanessa Kirbi by měla být budoucí Bondgirl
Tiché místo (2018)
Ale jó... má to všechny aspekty kvalitní lekačky! A navíc hezkou Bluntku takže snímku odpustím těch pár absurdních momentů...jo a chci to vidět v dabingu 😀
Monstrum (2008)
Typická 70% vykrádačka Godzilly, kde kamera chce být tím nejlákavějším, ale ve skutečnosti diváka irituje na maximum!
Commando - A One Man Army (2013)
Ind tohle umí! To je jasný. Bohužel ale pevně drží předepsanou normu. 1. Hlavni hrdina kromě toho že je děsně nabušenej musí po xx minutách zazpívat 2. Musí proběhnout love story jako řemen 3. Vše to musí trvat min 2 hoďky a více Odpustit si to dal bych i pět, protože tohle je ukázkové béčko s pořádnýma kopancema do gulí, fackama a lepákama, otočkama a drsnejch keců!!
Odvlečen (2007)
V závěru je to víc udojenější než bych si přál, ale jinak jde o kvalitni thriller, pootevírající praktiky špionážních služeb ve stylu Ve jménu vlasti!! Herecky nic výjimečného
7 životů (2017)
Ukázkově zpracovaný přechod z úvodního půl hoďkového drama do akčního nářezu, plného překvapení, zvratů, výbuchů a zvrácená ségří sedmička, vymýšlející intriky a levou až do prava....nejoriginálnější námět letošního roku!!!
Skvělý plán (2012)
Ukázková 70% věc s vnadnou Krugerovkou a dementním protikladem, dokazující onu pověstnou slepeckou “lásku”. Naivní, ale scénáristicky bohaté a výživné. Se zbytečně nataženou stopáží a fajn lokacemi napříč kontinenty...
Jurský svět: Zánik říše (2018)
A zase ty smradlavý, slizský příšerky...na jiný způsob a přesto stále stejně! Nejsem fanda těhle šupinatců ale Zánik mě pohltil. Akce za akcí s nablblým příběhem. To je přece Jurská práce od Prvohor a ve výsledku na to chodí divák kvůli vizuálu! A ten je, bez diskuse, krutě dobrej!!
Případ Sloane (2016)
Aha, tak tohle je prostředí těch Marků Dalíků a Ivo Rittigů...bezkompromisně řečnický nářez jedne zrzavé kočky a její nic netušící smečky loutek! Ukázkové oblouznění samotného diváka začínajíci maximálně na dvou hvězdách a postupně přihazujícím až k té páté v úplném závěru.. krásná práce!!!