Recenze (545)
Únik z džungle (2012)
Prvých 20 minút ma celkom bavila linka Andyho Garciu ale potom začala byť rovnako mdlá ako ostatok filmu. Tento film má až príliš mnoho zlých scén ale akosi som sa pri ňom cítil príjemne takže nadhodnotím a dám 2 hviezdy. Longoria tu vyzerá lepšie ako v Zúfalých manželkách.
Výlet s mámou (2012)
Príliš dlhá a nudná reklama na M&M´s s Barbrou Streisand ktorá mi pripomínala zostarnutú Sarrah Jessicu Parker.
Zabít tiše (2012)
Spočiatku sa to tvári ako Coenovka alebo ranné gangsterky Guya Ritchieho a prvých 10 minút sa to vďaka neustálemu prívalu hlášok aj darí, potom však film padá do priemeru a začína byť jasné že sa nejedná o film kultových rozmerov. Vcelku priemerný film s nevyužitým potenciálom.
Aquaman (2018)
Veľmi podobné ako Marvelovky poslednej doby. Má to typické DC neduhy ako predvídateľnosť či digibordel ale aj tak je to fajn. Stačí vypnúť mozog a nechať sa opantať tými červenými vlasmi.
Teorie velkého třesku - Asymetrie vázacího motýlka (2018) (epizoda)
Skvelé zakončenie seriálu. Po tomto nemám potrebu ďalej pokračovať, nechcem si ten koniec kaziť. Nakoniec som sa odhodlal a aj keď bol koniec fajn, toto je vrchol seriálu a ideálne zakončenie. POKRAČOVAŤ LEN NA VLASTNÉ RIZIKO.
Chladnokrevný (2012)
Až do záverečnej polhodiny to je solídne, zábavné Béčko s poriadnou fujavicou.
Spící agent (2015)
Miestami zábavné Béčko, miestami však nie. Kvôli Kirsten Stewart, ktorú mám v obľube, nadhodnotím. Takže veľmi slabé 3 hviezdy.
The Mandalorian - Kapitola 4: Útočiště (2019) (epizoda)
Celý obsah tejto epizódy som už videl len v iných kulisách a po X-tý raz to bolo predvídateľné a nudné. Pripadalo mi to ako epizóda Hercula s Kevinom Sorbom alebo nejaký priemerný, zabudnutý film z 90siatok. Toto proste nieje Star Wars.
Za sklem - Série 3 (2019) (série)
Tretia séria už ani nemá ambíciu byť seriálom ale akousi variáciou na realitu ktorá je absolútne tendenčná a dezinformačná. Vzhľadom na to, že sa v čase uvedenia zvolebnievalo, sa dá tento počin označiť, podobne ako filmy Únos alebo, neskôr uvedená, Sviňa, za politickú propagandu.
Premiér (2019) (seriál)
Vizuálne aj dejovo odpudivé, presne ako Horná dolná.