Recenze (67)
Avengers (2012)
Dokonalé v rámci žánru, dobrá práce Jossi Whedone.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Vskutku poetická výprava do snového světa, plného malých i velkých příběhů malých i velkých hrdinů,...drsné i líbezné prostředí vizuálně dokonalé a skvěle hudebně podkreslené. Celá trilogie, ať už z pera pana Tolkiena, či převedená na plátno režisérem Jacksonem a jeho spolupracovníky, se line za účelem předat poselství o naději a odvaze...že i nejtitěrnější osoba může pevnou vůli obstát a dostát svého cíle, že i prosťoučký zahradník v neznámé situaci nalezne odvahu k hrdinským činům, že i člověk toulající se životem se dokáže postavit čelem ke své zodpovědnosti, že i slizký bastard má šanci i nevědomky přispět k dobru lidstva, nebo že i...prostě takových příběhů je tam spousty a jsou podány takovým způsobem, že vás aspoň něco musí trochu pohladit po duši. Z tohoto pohledu je Pán Prstenů nejlepší pohádka všech dob. Ale to není všechno...je to i pořádná filmová zábava. Hrdinské boje, velkolepé ohňostroje, vtipné scénky, dech beroucí scenérie, skvěle zpracované vobludky (Balrog 4ever); zajímavá historie Středozemě a samotný příběh války o Prsten navíc přidává pocit uvěřitelnosti všech charakterů. Poprvé jsem Společenstvo viděl v 11 letech a hlavní co si pamatuji je šok z konce..."to je jako konec? Ale já chci vědět jak to dopadne!" :-D. P.S. Nic se nemá přehánět a lituji nerdy, kteří si z celého fenoménu LoTR udělali středobod vesmíru...o tom to opravdu není :)
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
Skvělý, úžasný, geniální, excelentní, vynikající, inteligentní, bezvadný, výborný.....pokud se vám nepoučitelný flákač Don Danbry hned napoprvé nezprotiví, tak je to jeden z nejlepších seriálů na zvednutí nálady.
Úsměvem ke štěstí (2007)
You are awesome :) ... nádhera, jaké množství pozitivní energie se z filmu přesune právě k divákovi. Tleskám.
Občanský průkaz (2010)
Skvělé...dětští neherci o několik tříd lepší než ti z růžové ordinace, herci nejsnesitelnější za posledních pár let (Aňa G.), krásná Kristýna B.-L. a zábava od začátku do konce, kde jim to fakt věříte. Závěrem milý soudruzi bych napsal: "Splužačce nosit pětky denně domů, nemusí být zlozvykem, zvláště přihlédnem-li k tomu, že je nosíš pod trikem."
Podraz (1973)
Velice milé, sympatické a dobově kouzelné, leč zdálo by se trochu strohé. 4 palce a 1/2 malíčku nahoru.
Rebelka (2012)
Okouzlující hudba, vytříbený skotský dabing, přímočarý klasický děj, ale přesto zahřeje u srdce. Jednohubka, jak by se dalo říct, ale velice chutná. (na podobný snímek Jak vycvičit draka sice zdaleka nemá, ale co...)
Pýcha a předsudek (2005)
Tento snímek nám byl vybrán v rámci celoškolní návštěvy kina, už je tomu šest let zpět. Kdokoliv, kdo si tehdy chtěl promítání užít (/wave učitelky a učitelé ;) nás musel nenávidět, půlka sálu (cca 400 puberťáků) se proměnila na "štábní sitcomové publikum", a aspoň ze začátku si z tohoto díla dělalo nefalšovanou prdel 8-D. No jo, to byly časy...
Akira (1988)
Animace na jedničku, dějová linka obstojná...snad v době (2012), kdy jsem to viděl už trochu provařená a nepřekvapí, ale nadčasová. Dokážu si ovšem představit to tóčo, vidět to v 88. bez jakýchkoliv podobných filmových zkušeností. Super.
Mary Poppins (1964)
Dick Van Dyke a jeho neslavný britský přízvuk ;-)