Recenze (340)
Top Gun: Maverick (2022)
Absolutně nejlepší film, jaký jsem kdy viděla. Od začátku až do konce jsem nedýchala, ať už šlo o děj, zpracování, akci, fakt umělecké dílo.
Nikdo (2021)
Takovej osklivej Wick. Ale film dobrej.
Black Water: Abyss (2020)
Dvě hvězdy jen pro krokodýla, že to s tou partou mentálů vydržel tak dlouho...
Hubieho Halloween (2020)
Hele, já chápu oddechový béčka, taky je mám ráda třeba po náročném dni, kdy nechci nad ničím přemýšlet. Ale tohle bylo víc trapný než oddechový. Bohužel.
Pojď si hrát (2020)
To bylo ukrutně nudný.
Rebeka (2020)
To nemělo děj.
V zajetí (2020)
Trochu Gypsy Rose Blanche. Tam moc originálních nápadů fakt nebylo. Průměr.
My (2019)
Fuha, po uteč jsem čekala trochu víc. Vlastně to všechno vypadá skvěle, ale jak dojde na zpracování, tak akce, logika ani nic jiného není dotažené. Vlastně to bylo hodně divný.
Parazit (2019)
Tenhle film fakt nemá chybu... 🤣
Potomek (2019)
Sice jsem výrazně snížila svoje nároky na horory, protože kvalitních snímků kurevsky ubylo, ale tohle vážně nebylo zlý. Atmosféru podtrhl skutečně skvěle zahraný Miles. Z toho kluka něco bude.