Recenze (340)
Keep Watching (2016)
Dala bych dvě hvězdičky za příšerně nudnej slasher, kde už tak ve třetině doufáte, že konečně všichni chcípnou, ale za ten dementní konec dám fakt jen jednu.
Top Gun: Maverick (2022)
Absolutně nejlepší film, jaký jsem kdy viděla. Od začátku až do konce jsem nedýchala, ať už šlo o děj, zpracování, akci, fakt umělecké dílo.
Pojď si hrát (2020)
To bylo ukrutně nudný.
V zajetí (2020)
Trochu Gypsy Rose Blanche. Tam moc originálních nápadů fakt nebylo. Průměr.
Black Water: Abyss (2020)
Dvě hvězdy jen pro krokodýla, že to s tou partou mentálů vydržel tak dlouho...
Parazit (2019)
Tenhle film fakt nemá chybu... 🤣
Nikdo (2021)
Takovej osklivej Wick. Ale film dobrej.
A co když je to pravda? (2005)
Já mám asi rozboureny hormony, ale to byl dokonalej film...
Noc v New Yorku (2014)
Jeden z nejhezčích filmů, jaký jsem kdy viděla.
Šílená matka (2019) (TV film)
Škoda, že ji to nevyšlo. Ta tchyně a dcera byly pěkný krávy 🤣