Recenze (340)
Kletba z temnot (2012)
Ale jo, lepší nadprůměr, proč ne...dokáže mě sice nadmíru vytočit, když vidim toho Caspera na X-rayi, ale jinak jsem se u toho moc nevztekala...dala bych 3*, ale když hodnotim exorcismus a ne horor, musim dat 4*
Let (2012)
Fuuu, velmi zajímavý film. Takový ten, co tě nutí přemýšlet o svém životě, ať už chlastas nebo fetujes nebo žiješ vzorně, jak si maminka vždy přála. Velmi emotivní, fakt :)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Úžasný nápad, úžasné zpracování, napínavý a dojemný příběh. Brečím jak malá.
Nebezpečná touha (2012) (TV film)
Nuda, nuda, nuda. Člověk by se těšil do práce.
Nic nás nerozdělí (2012)
Skutečně?! Takhle jsi to chtěl Juane? Katastrofický film o Tsunami, kde kdyby nepřišla vlna, ani nevím, co se stalo. Žádný drama se nekonalo. Happy end na konci to jen podtrhl, všechno špatně u tohohle filmu. 3* jen za to, že se na to dalo koukat protože Phillip Morris se v tom filmu skoro neukazoval a tak jsem to moc neprotrpěla... Teď, když to píšu - měla jsem dát jen 2*
Odpojit (2012)
Velmi povedený snímek, který zachytává hned několik pohledů na internet, a to kyberšikanu, zneužití osobních údajů a sexuální služby s nelegální činností. V podstatě film o věcech, o kterých všichni víme, ale podaný pěkně syrově v celé své kráse, otvírající oči těm méně vnímavým. Dramata nemám moc ráda, nikdy nevím, jak to dopadne. Buď to vypínám jako kravinu v první půl hodině, znechucená ztraceným časem a nebo je hltám jak blázen a nemůžu je pak dostat z hlavy, aniž bych o nich pak během dne několikrát nepřemýšlela. Tento typ filmů hezky tvaruje moji osobnost a pohled na tuhle hnusnou generaci, do které jsem se bohužel nedobrovolně narodila. Díky za každý takový film. Plný počet - 5*
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Byť jsou už filmy o ousiderech, ze kterých se stanou happy famous boys, ohrané, tak tento je natočený tak lidsky a důvěryhodně, až jsem čuměla. Snad poprvé jsem měla u filmu pocit, jak kdybych četla knížku a hltala každé písmeno.... Tady každou hlásku. Velmi citově založený film (což nemám moc ráda - dobře se v něm manipuluje s divákem), ale skutečně upřímný...
Truth or Dare (2012)
Nebylo to zlé... Nebylo to nijak extra dobré... Bylo to takové smutně průměrné.....
Veřejný dům hrůzy (2012)
Tohle je přesně ten typ filmu, který dostal samolepku horor neprávem. Ale je to teda absolutně úžasný thriller. Ale absolutně. Drogový, prohnilý nevěstinec s malou a němou psychopatkou s takovým pudem sebezáchovy, že mi opadla husina až minutu po závěrečných titulcích. Dávám plných 5*, i přes částečnou dějovou naivitu. To mělo obrovský koule!!!
Grave Encounters (2011)
Strašně unuděnej průměr....