Recenze (340)
Srbský film (2010)
K tomuhle filmu jsem se odhodlávala 5 let, ale čekala jsem na vhodnou příležitost, jelikož jsem předem částečně věděla, do čeho jdu. No nastal jeho čas a jak bývá zvykem, když o něčem hodně slyšíte, většinou jste pak zklamáni. Tenhle film má v podstatě zajímavou myšlenku, v podstatě je to úžasně zahrané a hlavní role byla vážně top. Nicméně první polovinu filmu se nic neděje, což je hrozná nuda a pak narvou největší psycho do 45 minut, což by bylo v této úrovni nechutnosti těžko stravitelné během hodiny a půl, ale během 45 minut je to takřka nekoukatelné. Mačeta a porod byly skutečně zvrácené okamžiky filmu, ale musím nadzdvihnout závěrečnou dvojscénu - znásilnění vlastní rodiny a hromadná sebevražda. No, čekala jsem to trochu lepší. Ale za ten zajímavý konec dávám 3*.
Studená ryba (2010)
To bylo tak správně japonsky creepy! <3
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Strašně se mi to líbilo, můžu doporučit. Je málo filmů, u kterých jsem se tak nasmála, jako u týhle blbosti :)))))
127 hodin (2010)
Bože, kdyby ho tam 94 minut vožírali mrtvýho supi, udělaj mi daleko větší radost...to bylo nudný, uvařený z vody a nutkání vožírat se jsem měla i já....
13 (2010)
Tento film mi byl doporučen jedním místním, neznámým členem a musím mu moc poděkovat. Jsem na nervy, buší mi srdce, je půlnoc a v 6 ráno vstávám do práce, přičemž tak dvě hodiny jeste neusnu. Strhující film s jednoduchou zápletkou, odehrávající se v ponuré atmosféře, jakou znám spíš z německých dramat. Velké plus pro hlavního hrdinu, naprosto bezprostřední herecký výkon. Jsem fakt unešena!
Anakonda 4: Cesta krve (2009) (TV film)
To je největší hnůj na světě :\
Až tak moc tě nežere (2009)
Tak tohle bylo absolutně rozkošný!
Box (2009)
První půlka byla regulérně na 5 hvězd. Druhá byla tak zmatená a debilní, že sotva na jednu. Hrozná škoda tak nešťastně natočeného konce. Dávám 3 hvězdy a jsem z toho trochu smutná.
KR 13 (2009)
Těžký průměr s fakt blbou myšlenkou, ale odpočinkovým průběhem. Jak moc je to obyčejný vám nejlépe dojde v půlce filmu, kde si uvědomíte, že jste film už viděli, ale nějak toho moc neuvízlo... 2 - 3 hvězdy.... Já nevím. Asi silné 2.
Lidská stonožka (2009)
Tohle je přesně ten typ filmů, co se nedá hodnotit.... 5ti hvězdičkovej odpad. Vlastně se to nedá ani komentovat....