Recenze (340)
Květiny v podkroví (1987)
To bylo úplně nechutný...
Přes palubu (1987)
Když se k chlapovi chováš povýšeně a nadřazeně, utrpí jeho ego, ješitnost je hrozná věc....nemůžeš pak čekat nic jinýho než nejhorší možnou vizi manželství...
Moucha (1986)
Jediný, čeho na tomhle filmu lituju, je Jeff, protože co mu Cronenberg v tomhle filmu provede je strašný :D jednoduchý děj, ale v tom je přece síla :)
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
Lehce nadprůměrná komedie, naštěstí točená v době, kdy se nás ještě Amerika snažila pobavit hláškama a ne efektama, jako posledních 5 přeefektovanejch let. Celkem se to podařilo. Humor mi občas přišel britský, což je můj šálek kávy, ale až moc často sklouzával do americké trapnosti. Pobaví, neurazí, ale do tejdne si nevzpomenete o čem ten film vlastně byl.
Návrat do budoucnosti (1985)
Komentuju rovnou BttF I - III: Srandovní, roztomilý, dějově nabouchaný tak, že máte pocit, že když mrknete, uteče vám děj...je to oldskůl jak má bejt. Vždyť je to taky Zemeckis... :)
Osvícení (1980)
Teda pane Kubricku, na to, že na Vás mám těžké srdce, protože mi Vaše filmy vždy přišly debilní, musím říct, že jste mne potěšil. Toto je majstrštyk! Nicméně to není ani tak Vaše zásluha, jako Kinga, to je bůh...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Když ono se na toho Nicholsona tak dobře dívá...strašně se mi ten film líbil, nenacházím na něm nic, čím bych ho urazila...spíš mě uráží, že Forman nemůže žít věčně...
Mechanický pomeranč (1971)
Bože, to byl blbej film....
Roztržitý (1970)
:D prostě Francie, bomba!
Ptáci (1963)
Nádherní herci, výbornej příběh a celkově je tento snímek důkazem toho, že horor neznamená, že během hodiny a půl musí někdo 18x znásilnit mladou holku, která je posedlá ďáblem, a tak závěrem svýmu násilníkovi 15 minut extrémně brutálním způsobem odřezává koule a porcuje péro...