Recenze (2 651)
Nevěrná žena (1969)
Hrozně unylé s příšerně otravnou hudbou. To už bych radši kouknul na amerrický remake Nevěrná, Bůh mi odpusť.
Lovec nestvůr (2010)
Film měl pár dobrých momentů, a to když se přešlo k takovému tomu až chanlerovskému stylu vyprávění. Ale jinak je to dost průměrná a lehko zapomenutelná záležitost.
Manažeři (2010)
Tady chtěl kdosi dojmout tím, jak dostanou dobře placení manažeři padáka a těžko se s tím vbyrovnávají. Nepovedlo se. Ale nuda to není, dá se na to kouknout.
Děti moje (2011)
Rodinné drama, které zas až tak dramatické nebylo. Spíš jen vcelku průměrný film s tím, že některé momenty jsou velmi blízko k hranici trapnosti.
Den zrady (2011)
Kdo ví, jak to opravdu chodí v předvolební kampani. Ti, kdo vědí, se možná jen pousmějí, anebo uvidí část svého života. Film je to velmi dobře odehraný, nabitý vnitřním napětím, má švih a spád.
Krvavý stát (2011)
Spíš jen taková blbost o fanatické náboženské sektě a zásahu proti ní. Ne že bych se vyloženě nudil, ale k opakovanému zhlédnutí to rozhodně není.
Moje velká indická svatba (2004)
Bollywoodská adaptace románu Jane Austenové Pýcha a předsudek? No nevím, co by na to autorka říkala a docela se při té představě usmívám. Celé je to hrozně kýčovité, barevné, rozjásané nebo zas uslzené, prostě bollywoodské, a tak je to také nutno brát. Jako vzorek tohoto druhu kinematografie mi to stačilo, opravdu 100% film z Bollywoodu bych asi nedal.
Cesta samuraje (2010)
Dost pitomý a místy hodně kýčovitý film. Ne že by se to s vypnutým mozkem nedalo odkoukat, ale co z toho?!
Voda pro slony (2011)
Zcela průměrný film s velmi podprůměrným hercem Robertem Pattinsonem v hlavní roli. Plytká, dopředu předvídatelná zápletka. Kde nic, tu nic. Akorát to bylo dobré po technické stránce.
Vyměřený čas (2011)
Docela zajímavý námět. Sice mě film nedokázal nijak strhnout, ale rohodně to nebyl je promarněný čas, který mu byl vyměřen. No a Justin Timberlake umí mnohem líp hrát než zpívat, řekl bych.