Recenze (182)
Čti mi ze rtů (2001)
Velmi působivý příběh, kde stačí jen pohybovat rty a dějí se věci při kterých vás mrazí.....
Pouta (1961)
Kachyňův snímek z počátku 60. let, který nepřekypuje budovatelstvím a hrdými výkřiky soudruhů, což mu určitě přidalo na kvalitě. Celkově temná atmosféra filmu plynoucí z niterného přemítání mladého veterináře, který bilancuje a zmítá se mezi alkohol. dýchánky v rodině, kam se přiženil a svoji starou láskou, kterou představuje uvědomělá soudružka již z " nového světa".
Pouta války (2004)
U východoasijsské produlce si stále musím zvykat na jakési " šaškování" herců, které těžko trávím. Každopádně Pouta války je jeden z nejlepších válečných filmů, co jsem viděl. Bojové scény jsou velmi dobře provedené, emoce uvěřitelné. Srovnání s Ryanem bych vzhledem k naprosté odlišnosti kultur neprováděl.
Lepší svět (2010)
Další ze severských filmových skvostů, jehož příběh vás nutí se ptát a marně hledat odpovědi. Někdy není žádná odpověď, jen časová kontinuita buď převrátí běh skutečnosti na Vaší stranu, nebo proti Vám. Bezvadná kamera, silné role a opět ta syrová severská atmosféra .... 90%.
Café de Flore (2011)
Splynutí dvou příběhů v různých časech a místech s nebývale skvělou režií a podmanivým hudebním pozadím. Za celkový dojem 70%.
500 dní se Summer (2009)
Film s několika dobrými nápady na osvěžení "vztahovek", který nekončí úplně šťastně. Každopádně příběh je více reálný, než většina podobných snímků. Děvky to jsou....jsou to děvky a nezasloužej si nás ....hodný kluky !!!!
Constantine (2005)
Keanu Reeves je v tomto filmu dokonalý, už jen za stylové zapálení cigarety získává ode mě hvězdu. Film má úchvatnou atmosféru, která mě přibila k židli a nepustila až do závěrečných titulků. Miluju přechody mezi "světy" smrtelníků a nesmrtelných....tohle téma je nebešírné a vždy bude většinu z nás fascinovat.
Dokonalý smysl (2011)
Film dějově minimalistický se zaměřením na prožitky zamilovaného páru, který postupně přichází o veškeré smyslové vnímání následkem neznámé epidemie. Nejsem si jistý, jestli na mé emoce více brnkaly prožitky hlavních protagonistů, nebo jen hudební doprovod. Každopádně za hudbu 3,5*.
Případ mrtvých spolužáků (1976)
Nesdílím většinový pesimismus. Velmi dobře zahrané, ač s nutným politickým pozadím, tak napínavý příběh na nedělní odpoledne.
Volání o pomoc (2007)
Po dlouhé době emocionální kláda, která mi skoro zlomila vaz. Posttraumaticky poraněná duše vystřelila Charlieho Finemana do světa věčné bolesti, nasadila mu masku blázna a on se sluchátky na uších projíždí na motorové koloběžce přelidněné ulice New Yorku a a " křičí " : " ...POMOC...". Krásný film.