Recenze (26)
Rozčarování - Série 3 (2021) (série)
Dějově naprosto šilený - skáče to z jedný linky na druhou, nic se tam nevyřeší, nic se neděje. Vtipy se opakujou, oproti prvním sériím ubohost...
Labyrint: Vražedná léčba (2018)
Tak to je masakr - ten scenar psal nejakej zmrd z trznice tak 5 minut. Strasna nuda. Skoda potencialu u jednicky :(
Zombies (2017)
Ty vole ten Steven Luke to nemůže myslet vážně ne? To je nejhorší herec na světě! Já si fakt do třetiny myslel, že to je parodie a smál se hrozně a chtěl tomu dát 4 hvězdičky a ona to prdel neni? Těm bych kromě hraní zakázal i na filmy koukat!
Rychle a zběsile 7 (2015)
Chápu v akčňáku pár nelogických hoven, ale proč dávaj do hovna pár logických scén, to mi hlava nebere...
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Mé dětské srdce pláče, jelikož pravděpodobně velmi dlouho neuvidím Středozem. Mé dospělé srdce pláče nad nepříliš důstojným zakončením mé nejoblíbenější knihy. Nebudu se příliš pitvat v hovnech, které nám Peter v posledním díle dopřál. Raději uroním slzu a s vypětím všech sil kliknu na pouhé 3 hvězdičky, vemu si sekeru, lembas, pár zlaťáků a vydám se na lov toho teplouše Legolase... EDIT: Musel sem jít do kina podruhý a nějak jsem si to víc užil - hvězda navíc JUCHŮŮ
Železná srdce (2014)
Hmm... Zas tak skvělej film to nebyl, ale... Prostě se mi moc líbil. Ani vlastně nevim proč. Asi návrat do dětských let a posedlost vojáky, druhou světovou a pořádnou klasickou válečnou rychtou!
John Wick (2014)
79 %? Co to má beeeeeeejt? Vždyť to byla kokotina, kde zas nabíhali magoři s pistolema na Keana jak cikáni na měděný okapy!? Hlavně z nich ale nestřílet co? Plný chyb a hoven. 2** jen za pár vtipů a slušnej nástin tajemnýho killer hotelu!
Chlapectví (2014)
Začátek super jízda, děti skvělý, sranda, i nějaký to napětí... Pak nám ale hlavní hrdina rostl a společně s jeho umaštěnými vlasy narůstal i počet náušnic a jeho mutantní ksicht se měnil v muka pro mé krásné oči... Nakonec zbytečně dlouhý a bez náboje. Chybí hlavně nahota a násilí!
Trio (1995) (TV film)
Kurva v tomhle filmu hraju dítě chýlkový, jaktože hodnotíte tak málo? VŠICHNI ZA 5*!!!!!!!!!!!!
Simpsonovi (1989) (seriál)
Do 13. série nejlepší seriál. Pak mozková mrtvice Vlastimila Bedrny (dabéra Homera) a nástup Vlastimila Zavřela. Jeho uřvanej a nepříjemnej hlas mě spíše otravuje, než abych se někdy zasmál. Na SImpsny koukám už jen ze zvyku, ale teď bych hodnotil **. Děj o hovně, v každym dílu nasráno co nejvíc celebrit, gagy pro hlupáky (viz nejznámější spidervepř - vtip jak pro downy) atd. atd... Hlavní point je ale dabing Homera, pan Bedrna 100 %, Zavřel tlustej zmrd 0 %!