Recenze (7)
Návrat do Silent Hill 3D (2012)
pro mě obrovské zklamaní, první díl se my opravdu líbil, ale tohle pro mě byla hrůza. Stálo mě mnoho energie to dokoukat do konce :(
Televizní noviny (1994) (pořad)
a více najdete na tn.cz
Konečná (2013)
Ja jsem se parádně bavil- Arny, Knoxville a ZR1.Víc nepotřebuju :-)
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
I want more! :-)
Jurské komando (2008)
Co to d...........e bylo?!
Video Game High School (2012) (seriál)
Field of Fire ! :-)
Castle na zabití (2009) (seriál)
Pro mě nejlepší krimi seriál.