Poslední recenze (12)
Tvář vody (2017)
Holywoode, jdi do prdele!
Zabiják & bodyguard (2017)
2*. Jedna za ten prdík a druhá za zápletku. Asi tak...
November Man (2014)
Film nenudí, určitě si zaslouží i lepší hodnocení. November Man malinko připomínající Bourna v "horším" podání, ale to neznamená, že nestojí za shlédnutí...