Recenze (117)
Nejvyšší nabídka (2013)
Cekal jsem, ze se na konci neco stane, ale tenhle konec me nejak nedava smysl.
Noční hlídka (2004)
Jeste stesti ze jsem na to nesel do kina :-( Doufam, ze dalsi dily budou budto o hodne lepsi nebo ze nebudou vubec. Zmatena beckova hovadina o nicem.
Noir (2001) (seriál)
Nejlepsi anime serial, ktery jsem videl. Kdyz jsem byl u poslednich epizod, tak se mi o tom i zdalo a nebyl jsem sam ;-)) A jak uz tady nekdo napsal, hudba je tam naprosto uzasna, hlavne u uvodnich a zaverecnych titulku a pri prestrelkach.
Oeconomia (2020)
Jako dokument to bylo dost spatne, ale az to bude nekde s ceskyma titulkama, tak to mozna bude davat vic smyslu...
O kuřatech a lidech (2015)
Skvelej film, beztak nejlepsi seversky, co jsem videl (asi jsem ale jiny nevidel). Hlavne teda ale byla uleva, ze tam neresi zadne spolecenske tema, jako treba v Bronu.
Old Surehand (1965)
Celkem nuda, nemohl jsem se dockat az to skonci. Navic ty filmy s Old Surehandem jsou vsechny na stejny brdo. Jo a jestli ten Surehanduv poskok mel byt Old Wabble, tak ten byl v knizce svine, kterou indiani nacpali do rozstipnutyho stromu.
Olomoucké baroko (2011) (TV film)
Pro lidi z Olomouce a historiky 1 az 2 hvezdicky navic.
Olověná vesta (1987)
Prvni film o valce ve Vietnamu, ktery jsem videl a kde neni ani kousek lesa.
Onkjó seimeitai Noiseman (1997)
Tezko hodnotit, kazdopadne je to jedno z nejdivnejsich anime jaka jsem kdy videl...
O štěstí a kráse (1986) (TV film)
Jako pohádka celkem špatné, na to, aby to bylo v červeném to určitě nemá a hezké písničky to nezachrání, ale aspoň jsem viděl Karla Rodena jako hlavního kladného prince.