Recenze (55)
Million Dollar Baby (2004)
Pre mna osobne najlepsi drama z prostredia boxu...pri porovnani so zuriacim bykom ci alim som sa akosi viac vcitil s hlavnou hrdinkou ktoru Hilarry Swank zahrala famozne.Clint Eastwood je jednoduch Pan režiser...5*
Válka světů (2005)
Až na vynikajuce ozvučenie a par efektnych scen,film neponuka nic prevratne co by stalo za zmienku...sorry...2,7*
Batman začíná (2005)
Prvy film o netopierom muzovi ktory nam udal ton, pri vzniku novej vynimocnej , prevratnej a hlavne nezabudnutelnej trilogie ktoru bud milujete alebo nenavidite...vyborny film...4,7*
Než si pro nás přijde (2007)
Dve obrovske filmove hviezdy spolu na jednom platne...vyborna komedia...4,5*
Střihoruký Edward (1990)
Je to Burton, je to Johnny Depp, je to fantasy.....Krásny film.....5*
Alenka v říši divů (2010)
Nevidel som 3D verziu ale , ale aj napriek tomu hodnotiť pozitívne...síce to není ten WoW efekt ako u filmu Big Fish alebo Charlí a továreň na čokoládu, no ja som sa celkom dobre bavil. Veľmy príjemná, svieža Fantasy podla predlohi Lewisa Carola, ktorá zaujme skôr mladšie publikum....3,8*
Matrix (1999)
Kto by nepoznal MATRIX......Jednoznačne najlepšie sci-fi, s vynikajúcou myšlienkou a scenárom.....5*
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Vynikajúci špagetywestern s najvačším drsňákom všetkých čias :) ....Clint eastwood s cigarou v ústach to je niečo úchvatné.....4,8*
Rain Man (1988)
Dustin Hoffman ma pri sledovaní filmu zarazil do fsedačky, a som s nemím úžasom sledoval čo tento famózny herec zase raz vyčudil..oskar je zaslúžene v pravých rukách......A ešte jedna vec mi utkvela v pamati: http://www.youtube.com/watch?v=LvdFZN8QRpY ....5*
Kmotr (1972)
Majstrovské, nezabudnutelné dielo maestra F. F. Copollu....NAJLEPŠÍ film z prostredia mafie v dejinách....Aj keď som film videl po 30-tych rokoch od natočenia, absolútne súhlasím s kritikmy že sa jedná o najlepší film kinematografie....Marlon Brando sa vďaka tomuto filmu stal nesmrtelným.....5*