Recenze (1 667)
Mé druhé já (2007)
I po druhém shlédnutí po létech, stále stejně kvalitní. 75% a 4*
Biřmování (2016)
Komedie jo.?? Tak to ani náhodou. Spíše nepovedené drama.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Skvělé pokračování už tak dost dobré první řady! Druhá řada ale celý tento seriál posouvá o dost dále, a je to bezpochyby nejlepší počin Marvelu od End Game! za mě 5* a 95%
Loki - Velké poslání (2023) (epizoda)
Naprostá paráda! 95%
Marvels (2023)
Tak jsem v poslední době viděl Gen V, Flashe, Lokiho, Blue Beetle a Shazama.... A teď Marvels. Když vynechám Gen a Lokiho, což jsou seriály a navíc skvělé. Tak mi Marvels jednoznačně vychází nejlépe, a to minimálně o třídu, o dvě třídy oproti Blue Beetle!! Čekal jsem peklo, ale dostal jsem svěží a jednoduchou jednohubku která místy opravdu fungovala. Takže za mě lepší 3* a 69%
Blue Beetle (2023)
To snad ani není možný, že se takováhle slátanina dá natočit v roce 2023.... A ještě pod taktovkou DC!! Normálně se za ně stydím. A to si tady všichni stežujeme na Marvel. ZA mě jedna hvězda a 28%
Těla - Jste mrtvý muž (2023) (epizoda)
Úžasná startovačka krimi seroše. Takhle by to mělo vypadat!! 89%
Loki - Věda/Fikce (2023) (epizoda)
Nenápadný díl, který je ale naprosto dokonalý. 90%
Sázka na nejistotu (2015)
Již po třetí a stále je to náhul jako prase! super film, jasných 90% a 5*
Králičí nora - Pilotní díl (2023) (epizoda)
Zajímavé... uvidíme co dál. 78%