Recenze (1 667)
C.B. Strike - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
Nemůžu říci, že by mě první díl úplně nudil...Ale žádná pecka to taky není. Uvidíme jak se to vyvrbí...
Král Tulsy - Visitation Place (2022) (epizoda)
Další povedenej díl.
Médium (2022) (seriál)
Jeden z TOP seriálů s touto tématikou a to bez debat. Za mě 5* 88%
Médium - Stvoření tisíců lesů (2022) (epizoda)
Za mě jeden z nejpovedenějších konců první řady za poslední dobu. Proč hodnotím takhle vysoko..? Mno.. od 3 dílů jsem ve skrytu duše doufal, že tahle řada nebude poslední. A díky takhle otevřenému konci se na druhou řadu vyloženě těším.! 85*
Barbaři - Série 2 (2022) (série)
Zdaleka né tak dobré jako první řada. Ale stále jakž takž koukatelné... 3* 60%
Willow - Velký Aldwin (2022) (epizoda)
Tak druhý díl se sakra nepovedl, trapné dětské fórky kterým se nejde smát, nepovedení HobitoTrpaslíci a nesympatická a blbě napsaná pekařkokouzelnice. Když to shrnu aniž bych se musel uchylovat k sprostým slovům, tak bych řekl, že tenhle díl je sračka a výrobci ho úplně dojebali. 1* 22%
Willow - Vichry (2022) (epizoda)
Jako prvních 10 minut bylo docela pekelnejch, ale během prvního dílu jsem na tu Disney šarádu tak nějak přistoupil a ke konci dílů už to i zkousávám... Uvidíme jak se tahle psina vyvede. Prozatím slabé 3* a 50%
Šantaram - Hřích ve zločinu (2022) (epizoda)
Povedené dialogy, opravdu mi sedli. 4* 78%
Šantaram - Nelegální léky (2022) (epizoda)
Opět díl který utekl jako voda a samozřejmě také navnadil na další. 4* 77%
Šantaram - Podivní spolunocležníci (2022) (epizoda)
Stále mě to baví a rozhodně se nenudím. Opět velice povedené vedlejší postavy. 4* 78%