Recenze (1 667)
5x2 (2004)
Co na to říct... Podle mě se tenhle film snažil zaujmout kamerou režií a scénářem, ale ani jedna věc se opravdu nepovedla. vše průměrné, nebo mírně podprůměrné. Neumím pořádně popsat proč mám na film takovýhle názor. Ale nezměním ho, jsem jím prostoupen.
6 underground: Tajné operace (2019)
Celkově je to dost jednoduchý, ale z akčního pohledu je to špička.
7 životů (2017)
Noomi to zmákla dobře. Škoda jen, že celý film nezůstal ve výrobě mimo USA. Vliv Amíků je opět znát a filmu nesvědčí. Každopádně skvělá hudba a střih. A rozhodně jsem se u téhle neotřelé Wirkolovy práce nenudil. Za mě 80%
9. rota (2005)
Z prvu to vypadalo dobře, ale postupem česu jsem zjišťoval, že na film pouze koukám. City se prostě nedostavily. A to je u filmu s touto tématikou prostě málo. Nezachránilo to zhola nic. Všechny dojemné a nebo překvapivé momenty jsem už viděl dříve. A nedakázala to zachránit ani poslední bojová scéna. Rozhodně né špatný film, ale z mého pohledu ani ničím výmečný. Za mě 68%
90 minut do smrti (2021)
To teda Lungren s Adkinsem dopadly. Bože muj. 1* a 28%
96 hodin: Odplata (2012)
Ať přemýšlím, jak přemýšlím, stále mi z toho vychází podprůměrná záležitost. A to se ani nesnažím srovnávat s jedničkou, dopadlo by to totiž ještě hůře. Řeknu jen to, Taken l. Byl akční závod s časem. Taken ll. Je naivní rodinné krimi vhodné pro babičky a vnoučata. Za mě 45%
96 hodin: Zúčtování (2014)
Já už ani nevím o čem to vlastně bylo...:-( 2 hvězdy ya Whitakera.