Recenze (440)
Máma (2013) (seriál)
ajajaj.. bohudík za allison janney, jinak by to bylo nekoukatelné.
2 $ocky (2011) (seriál)
příjemná změna od CBS, seriál postavený na dvojsmyslech (upřímně obdivuju překladatele titulků).
State of Play (2003) (seriál)
my oh my, to já můžu!
Původní (2013) (seriál)
stejný blábol jako TVD jen s méně otravnými herci.
Arrow (2012) (seriál)
stanici CW bych prostě zakázala.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
akční výplach.. občas pochybuju, jestli je joss vážně až takový boss - seriál není špatný, ale po avengers asi všichni čekali něco víc.. ale co čekat od ABC.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
mám k tomu jediné slovo: ech.
Taková moderní rodinka (2009) (seriál)
tak tohle mi moc nesedlo..
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
vyhýbala jsem se tomu jako čert kříži, ale nakonec jsem taky podlehla vábení sexy šunky. a lituju toho, že jsem seriál nezačala sledovat už dávno!
Hodinka (2011) (seriál)
the newsroom v dobách mad men = láska na první pohled! ale ten cliffhanger na konci 2. řady mě rozbil. kéž by to nějak šikovně uzavřeli, třeba nějakým pěkným celovečerákem.. it's not impossible when it's possible.