Recenze (1 872)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Dala sem tomu tři hvězdičky, protože fleker tomu dal tři.
Asterix a Olympijské hry (2008)
forever the best <3 ;__;
Jim Carrey: I Needed Color (2017)
aww
V/H/S (2012)
(čtvrtá za rozto/milost) V̷̛͍͉̹͙͇̭̘͍͇̘̟͌̈́̒̄̈̀̽͜lídný materiál na lesní chatu se starou TV a blíže neurčeným množstvím drog, stejně jako H̸̨̧̫͉̘͉̟͕̲͚̱͚͑̊͂͊̍̓̊͜͝ladivá kulisa na páteční party (S̷̨̡̨̢̢͈̰͇̟̰̩̭̙̥̯̯͙̭͈̲̠̜̪̩͙͇͍͓̾̉ͅ blíže neurčeným množstvím drog).
Palm Springs (2020)
Zahřálo i ve vystydlé vaně se zteplalým pivem a vlažnou společností.
Kulky spravedlnosti (2019)
Všechno, co jste kdy chtěli vidět na Otrlém divákovi, ale báli jste se zeptat JFL.
Ježíš ti ukáže cestu... k dálnici (2019)
Zrůdy, cecky, Stalin, Batman, Ježíš, láska.
Neviditelný (2020)
(cca na půl roku zapomenuto hodnotit, což svědčí trochu o skleróze a hodně o síle dojmu, znova na to koukat nehodlám, tak třeba tři)
New York, New York (1977)
(3-4* podle citlivosti prstu na rychloposuvu muzikálových čísel)
Fargo - Season 4 (2020) (série)
(3,5* nejslabší zatim)