Recenze (1 872)
Chcete mě? (1992) (pořad)
:3
Zákon gangu (2008) (seriál)
Já to "chápu", ale prostě ne - přece nejde "fandit" kokotům, kteří ani nedovolí kámošovi s krizí středního věku chodit s náctiletou lolitkou, no ne!________Viděn další díl - pani je naprosto zdrcená, když před ní její přítel zastřelí jejího fanatického bývalého, ale vzápětí se se svým současným začne milovat vedle mrtvoly bývalého. Rolf.
Životopisy: Tom Cruise (2009) (TV film)
Pod pojmem "dobrý dokument" si fakt nepředstavím komentář k pár provařeným fotkám, sejmutým z dvaceti různých úhlů.
Sauna (2008)
Mám spoustu "teorií" a žádnou jednotnou logickou odpověď. No podruhý na to radši koukat nebudu, moh by mě začít svědit obličej! 8O ... Ale je to skvělý.
U konce s dechem (1983)
Nejsem zaujatá proti remakům a už skoro ani proti Gerovi (skoro - ten jeho nepatřičně divnej úsměv mě vytáčí pořád), takže některé plky tady v komentářích mě zas docela pobavily (a schválně zaokrouhlim 2,5* nahoru). Ale stejně to bylo nějaké jebnuté.
V moci ďábla (2005)
(nepamatuju, jestli to bylo na 2 nebo 3, ale vono je to stejně jedno)
Hrdinové (2006) (seriál)
Snad v žádném jiném seriálu nejednají postavy tak strašně nelogicky a idiotsky za účelem retardovaného posunutí děje. No aspoň je to lekrace. (2,5*)
The Blindness of the Woods (2009)
:´) pletený penys
Snídaňový klub (1985)
Proč musí Estévéz hrát tak často takové přemachrované dobrákosráče? Na začátku jsem zase rostla, ale pak už to šlo. Jednoduchoučká a občas nesmyslná pohádka "ze života" pro retro týnejdžry.
Spadl z oblaků (2003)
Logika a zdravý rozum neexistuje a nikoho to nezajímá. Scénář psala režisérova patnáctiletá dcera po večerech při lampičce Hello Kitty.