Recenze (179)
Šílený Max (1979)
Film zdobí designově rozkošná auta, především V-8 Pursuit Special, trhané ale v celku vydařené akční scény, ale proboha ten scénář, to snad psalo desetileté dítě. Skoro v každé scéně se kromě Maxe a jeho ženy Jessie chovají všechny postavy nenormálně, nelogicky.
Pád do tmy (2005)
Dokud se neobjevily zmutované příšery (někdy až kolem 52 minuty filmu) děj se poměrně dost vlekl a vztahy mezi hlavními hrdinkami opravdu nic moc. Jenže jakmile se objevily slizké obludy, připomínající skřety z Pána prstenů, které svojí drastičnosti a útočností opravdu děsí, pak teprve začíná krvavá řežba plná krve, strachu a jediným cílem - dostat se ven z jeskyně živá a zdravá.
Limp Bizkit: Behind Blue Eyes (2003) (hudební videoklip)
Písen krásná, ale klip nic moc.
Moulin Rouge (2001)
Krásný film, který mě na konci dohnal k slzám.
České století (2013) (seriál)
DÍL 1 - 40% Nuda by se tu dala krájet i když Martin Huba do role TGM pasuje dobře díl přeskočil několik důležitých historických milníků, aby skončil vlasteneckým až kýčovitým příjezdem Masaryka v říjnu 1918 do Prahy. DÍL 2 - 80% Nikdo jiný nedokázala tak dobře zahrát zrádce a kolaboranta s nacisty jako Daniel Landa.
Zombieland (2009)
Za Emmu Stone!
Jedné noci v jednom městě (2007)
Animace je sice úchylná, ale mě se docela líbí. Když ale většina povídek postrádá smysl a pointu nejde dát lepší hodnocení.
Ledová archa (2013)
Ze začátku velmi napínavé a zábavné, ke konci už se ale děj tak vlekl, že to bylo občas k nevydržení.
Přežít svůj život (2010)
Možná jsem neměl sáhnout po nejhorším Švankmajerově díle, každopádně první část této surrealistické šílenosti byla opravdu výborná, ke konci se ale už děj hodně vlekl a opravdu jsem se někdy dost ztrácel v ději. 60%
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Mě to přišlo neskonale dementní!