Recenze (873)
Skryté zlo (2018)
Bylo to Psycho.
Nová noční můra (1994)
Sice mě občas sral ten malý kluk. Ale super Remake od stejného režiséra, prvního dílu. Musel jsem dát nakonec 5*.
Dětská hra (2019)
Výborný Remake k dnešní době. Tak jako tenkrát ve své, první Dětská hra.
Vřískot 4 (2011)
Musím vytáhnout (dát) na 4*. Tenhle díl byl BRUTÁL, a skvělé zakončení série. Zároveň pro mě nejsilnější díl. PS:Úžasná Emma Roberts v roli ..........
Scream - Season 1 (2015) (série)
Neviděl jsem sice celé (všechny díly), stačí mě Film. Ale koukatelné je to rozhodně. Ale mě stačí filmy.
Brahms: Chlapec 2 (2020)
Slabší o proti 1 dílu. Divím se že jsem tak hodný. Snad jen že existují větší...jak je jasný. První díl byl o nemálo lepší. Tohle už byl průměr, který hodnotím (snad) jen jedním okem. A proto dávám ještě o hvězdu víc takže by to bylo na 3*, tak jako 1 díl na 4*. Ale mám své důvody. Časem možná změním.
Závan smrti (2007)
U jedné scény jsem se opravdu necítil dobře.
P2 (2007)
Viděno v TV a někdy i stáhnu.
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudební videoklip)
No...
Lovec: Zimní válka (2016)
Slabší 4.