Recenze (153)
Kruh (2001)
3* za Vrtuli
Jedovatý břečťan (1992)
Je to celé takové nijaké.. nuda střídá náznak akce, která stejně přejde v nudu... i ty dvě-tři rádoby-lechtivé scény skončí dřív, než se stanou lechtivými... ale tak nějak jsem vydržela až do konce
Frekvence (2000)
V hlavní roli dva typičtí američtí klaďasové požárník a policista - odpuštěno, happy end - odpuštěno. Zbývá pěkný film s nápadem.
Velká ryba (2003)
Příjemná milá pohádka - trochu bez spádu, ale zahřeje :-)
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Homerova Odyssea v podání bratrů Coenů. Geniální!
Deuce Bigalow: Dobrej striptér (1999)
Pár gagů se povedlo, pokud film neberte moc vážně, zasmějete se ;-)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Co říct... mě se film líbil. Až na ty prapodivné trochu levně působící vizuální triky a to, že zde Tom Hanks působil tak trochu jako autista. Knihu jsem nečetla, možná proto se mi tolik líbil. Nemělo mě tedy co zklamat, jelikož jsem nic nečekala, o nic jsem nebyla ochuzena - i když, jak jsem se později dověděla - spoustu důležitých informací z knihy bylo vynecháno, takže výsledné chápání filmu se může od knihy velmi lišit. Přesto je to velmi pěkný příběh, kterému vévodil herecký výkon Paula Bettanyho.
My děti ze stanice Zoo (1981)
Nečíst knížku, dám 5*
Šílenec (2001)
Vynikající Samuel L. Jackson (proto 4*) v roli pomateného umělce žijícího v jeskyni. Zpočátku zajímavě řemeslně zpracovaný thriller s prvky mystična, ale slibný začátek dále působí jen jako nedotažený nepropracovaný příběh s ukvapeným závěrem.
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Na to už jsem koukala jen kvůli Clarisse :-) - taková oddychová blbina před zprávama.