Recenze (208)
Zalez do spacáku - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Další průjem Primy. Nezachrání to ani Gajdošíková.
Grand Prix (2022)
Po dlouhé době zase dobrá komedie, kterou natočili naši. Skvělá Tatiana, Štěpán opět hraje magora a dobrý Donutil.
Hrana zlomu (2021)
To byl blivanec. 1 hvězda za pěknou Gajdošíkovou, jinak utrpení.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Souhlasím, že díl byl dlouhý. A ještě jeden poznatek. Tipl bych si vraha. Borec, který v kuchyni něco montuje a půjčuje hasák celkem hraje i v jiných filmech aby hrál takový štěk. No a jak se začalo mluvit, že vrah má něco společného s konvektovatama a kuchyněmi...
Miłość, seks & pandemia (2021)
Starý dobrý Vega. Opět spisovná polština a cudně zahalené ženy.
Lovec hlav (2022)
Dr. King Shultz je zpět a je skvělý... Ale jinak velká bída.
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Nevím, asi jsem divný, ale pro mě blábol. Jistě krutý konec, kameny se valí..., ale jinak nuda.
1883 (2021) (seriál)
Drsné, silné, poučné - smutné,
Kapky (2022)
Myslím, že každý dostal, co zasloužil. Jeden šutrem do hlavy, další několik včelek do těla a kopretina svobodu.
Fresh (2022)
Film mě zaujal několika skutečnostmi. Když ženská zlobí, je třeba ji uříznout kus zadku a je dobré, když je v pohodě, protože stres neprospívá masu.