Recenze (64)
Poslední vlak (2006)
Nemozem si pomoct, ale tento film ma nicim nezaujal. Predvidatelne, dlhe, nudne - v podstate sa tam dialo stale to iste dokola + obcas sa vyskytli uplne nepodstatne flashbacky, 2* za temu.
Válka Bohů (2011)
Ako som sa poučil pri Súboji Titanov, keď som išiel do kina, nečakal som žiadny hlboký príbeh, ale len parádnu akciu, čo som aj dostal. Kostýmy bohov z Olympu (helmy) boli oproti Súb. Titanov parádne a posledná bitka bohov s titánmi (videl som 3D) bola krutá. Dostal som to čo som čakal = 5*.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Už po prvom dieli ma seriál zaujal. Dobre spravené postavy, narážky na rôzne filmy (Godfather) si ma získali + paintballové časti boli priam geniálne. Nechápem ako sa mohlo stať, že prerušili jeho vysielanie.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Celkom ma zaujímajú filmy s témou holocaustu a tak neviem ako mi to tento film mohol tak dlho unikať. Naivný pohľad detí na strašnú situáciu okolo nich, a o to strašnejší záver ma dostal. Navyše film sa zbytočne nenaťahoval, neboli tam žiadne nudné pasáže. U mňa jasných 5*.
Lidice (2011)
Smutný príbeh, o to viac, že je to realita. Je mi ľúto všetkých ľudí, ktorí si toto museli prežiť. Film ma však až tak nezaujal. Od známych som počul, ako sa im tisli slzy do očí, na mňa to až tak nezapôsobilo. Možno kvôli atmosfére, keďže som to pozeral doma a nie v kine. Veľa krát nudné pasáže a ten atentát na Heydricha. Keby to nepovedali tak by som ani nevedel či zomrel.
Maturitní sex (2008)
Milionkrát ohraná téma, o ktorej sa už od začiatku vedelo ako skončí. navyše tam nebolo nič také čo by ma naozaj pobavilo. Takže **.
Erasmus a spol. (2002)
Som student, myslel som si ze ma to zaujme ale nejak nic. Je to pozeratelne, ale nijak ma to neuchvatilo, ani nebavilo. za jedinu dobru scenu by som tam oznacil mozno to ako prisiel priatel tej anglicanky.
Noční jízda (2011) (amatérský film)
Na amatérsky film dobrá atmosféra, dobre natočené zábery, vadil mi akurát koniec. Zombici mi už prišli prehnaní, skôr som čakal nejaké rozuzlenie príbehu tých dvoch chlapov. A tiež nevieme ako dopadla tá ženská.. :))
Zázračná planeta - Série 1 (2006) (série)
Seriál, ktorý by bol úžasný aj bez zvuku. Nádherné zábery.
Nezvratný osud 5 (2011)
Oveľa slabšie smrte ako v predchádzajúcich dieloch. Pre toho čo videl všetky diely podpriemerné. Čo ma akurát dostalo bol ten koniec spätý s jednotkou.