Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
10/10 Netreba nic dodavat.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
10/10
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
9,5/10
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Joker (2019)
Počátek (2010)
10/10 Leonardo DiCaprio si vzdy vedel vybrat. Christophera Nolana netreba spominat jeho filmy su osvedcenou kvalitou. Inception je podla mna zatial jeho najvacsi svost.V chaose trciaca jednoduchost,ktora vyraza dych.Zimmerova osvedcena hudba tentoraz trochu tvrdsia ale zavedie vas do pribehu tak ako sa patri.Som rad ze efekty neboli hlavnou domenou ale Nolan vsadil na dejovost a logickost filmu aj ked mnohym sa to asi nezda.Jeden s mala filmov ktore ma prinutili rozmyslat este niekolko dni po vzhliadnuti.Ano podobnych uz tu bolo ale tento sa dostal na ich tron. PRe mna rozhodne film roku 2010(sklamalo ma ze ziskal len 4 oscarov), a jeden z najlepsich filmov vobec.
Temný rytíř (2008)
9/10
Drive (2011)
Velmi hypnoticke. Hypnozia hudby,kamery a svetla.To uz som velmi dlho nezazil. Aj s maleho filmu sa dat spravit velky .. tu mame priklad..Postavy su trosku skupe na slovo ale to k tomu filmu jedoducho patri ama to svoje caro napriek tomu sa o kazdej postave dozviete dostatok. Z krasneho usmevu , z tichosti, z bezcitneho nasilia atd.Ryan Gosling ma za sebou velmi uspesny rok , sam som zvedavy ako sa jeho talent rozvynie dalej. 10/10.Pre mna film roka.
Pláž (2000)
Interstellar (2014)
Nolanova schopnosť hrať sa s divákovými myšlienkami v plnom štýle ( počiatok ) !! Hranice opať posunuté. Ludia verte tomu, že v každom sci - fi vidíte kúsok reálne budúcnosti. Krása !!!!!!! 95%