Recenze (113)
Lesní duch (2013)
No té krve až moooc , ale neni tak dobre nalozena jako to umi použít Tarrantino... Šel bych i na 4hvezdy , ale takdwsive to nebylo ..
Smrt ve tmě (2016)
Tak to bylo pořádné napětí ne plně od začátku , ale můžu říct že dlouho jsem se tak nebavil u filmu s hororovou tematikou ...
Buchty a klobásy (2016)
No tak dost jsem se zasmal hlavne v prvni pul hodine , ale nebylo to uplne podle meho ocekavani a nevypada to ze bych se na to chtel podivat znovu. ..
Captain America: Občanská válka (2016)
Právě dokoukáno strasne jsem se na to tesil a bohuzel do kina se na to nedostal :( ale i tak doam mam UHD a bylo to super na tomhle sledovat treti dil CA spousta superhrdinu v jednom to tu jeste nebylo jistých 100% vim ze to neni bez chybicky , ale rozebirat to dodetailu jako delaji všichni spis tedy vetsina tak tohle ja neberuu takovehle filmy jsou pro me bozi a neustale lepsi a lepsi no myslim ze uzjsem se rozepsal dost Russoové Thanks.. *****
Pád Londýna (2016)
Už neco slabší a trošku přehrané z prvního dílu , ale stále koukatelné..
Pád Bílého domu (2013)
Buttler neohrožený a pripraven udelat vse za zachranu prezidenta a samozrejme nezklamal já se bavil takovehle role mu sedí perfektně ..m
Legendy zločinu (2015)
Co k tomu rict Tom Harsy umi hrat a dokazal to i pri tehle dvojroli... Skvely napinavý pribeh o gankstrech, kteří opravdu žili ..
Maska (1994)
Komedie mého detství a neustale mě baví myslim ze at udelaji jakykoliv remake na tenhle film mit proste nebude ..
Zhasni a zemřeš (2016)
No da se rici ze to nebylo spatny , chtel jsem na to do kina , ale nakonec jsme koukli s kamosem sice ne nejlepsi kvalita mozna ze kdybych to videl v kine mel bych lepsi hodnoceni ..
Tajný život mazlíčků (2016)
Dnes videno v kině s pritelkyni:).. Nemuzu si pomoc , ale to je to co měe stale bere na animovanem filmu skvely pribeh a spousta zabavy k tomu .. :D :D