Recenze (113)
Pobřežní hlídka (2017)
Pěkná oddychovka
Válka o planetu opic (2017)
Pěkně ukončení i když možná trochu zdlouhavé , ale stalo to za to
Loupež ve velkém stylu (2017)
Odpočinková zábavná komedie
Hra o trůny - Válečná kořist (2017) (epizoda)
Na takovéhle epizody epické epizody není co vytknout ještě ted ze mě padá husina.. 😍
Hra o trůny - Dračí kámen (2017) (epizoda)
Opět povedenej úvodní díl :)
Spider-Man: Homecoming (2017)
Je to třetí zpracování spideyho , ale stále si stojím za svým Tobey byl ten nej a první a zatím stále bude .. Nechybí tomu humor , akce ani napětí chtěl bych jít výše s hodnocením neudělám to i když jsem se u tohohle spideyho nasmál nejvíc a že já humor rád ... Na jednu stranu se snažením pokusit se být stejne gumornwj jak Pool to nevyšlo .. Určitě se podivam jeste nekolikrát a treba po nelolikate hodnoceni zvysim zatim to nechame takhle a uvidime jak na tom bude pokračovani spideyho jako takového :)
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Horror, který mě bavil ale čekla jsem že se to více rozvine jknač bych dal 4 i tak to byl fajn snímek .. :)
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Magický, skvělý , suprový a mohl bych pokračovat jak jsem si to užil dnes v kině strážci zaváleli opět doprovázené božíí hudbou James Gun udělal dobře že tenhle snímek neopustí ani při třetím dílu který se chystá .. Za mě 5 hvězdiček i víc kdyby to šlo .. 😍😍
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Takovéhle příběhy jsou užasné... !!!!
Podfukáři 2 (2016)
Slabší , ale stále koukatelný myslím že jako uplně nejhorší pokračování to nebylo ..