Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Simpsonovi (1989)
Mr. Bean (1990)
Ajťáci (2006)
Červený trpaslík (1988)
Opičí král (1986)
Griffinovi (1999)
Hra o trůny (2011)
1.série: Zatím nemohu porovnávat, ale 1.série nasadila laďku hooodně vysoko.Pomalý, ale důkladný rozjezd, propracované postavy, trochu tajemna, sexu, i boje. S každým dalším dílem mi připadá seriál lepší. Už se nemůžu dočkat 2.série. Těším se jak malé dítě. 100% 2. série: Hodně lidí tvrdí, že druhá série byla o kapku horší...Mi však připadala na naprosto stejné úrovni a na konci nám nastolila velice zajímavý zážitek. Vypadá to, že se ve 3.sérii můžeme těšit na bílé chodce. Mezi mé nejoblíbenější postavy samozřejmě bezpochyby patří Tyrion Lannister, Arya Stark, Daenerys Targaryen a snad i Jon Sníh. Jako největší svini zatím vidím Joffreyho Baratheona. Nechť další série je stejně tak dobrá, jako první dvě. /100%/ | | Třetí série 100% || Čtvrtá série je za mnou. Další rok čekání mě zabije. Proč musí být konec zrovna, když se nastolilo tolika zvratů? :D 100% -> 4. série je zatím úplně nejlepší.
Bratrstvo neohrožených (2001)
Miluju válečné filmy. A když se někdo odhodlá natočit seriál, je to ještě lepší. Nechybí tu snad žádná větší válečná operace, která se odehrála. Lepší už to nemůže být!!!