Recenze (36)
RRRrrrr !!! (2004)
Je to prostě o tom nejjednodušim humoru! Líbilo. Basta!
Nevěstinec (2011)
Byl to spíš takový obraz, než film. Příběh, takový rozvláčnělý. Obraz mnohem barevnější. A občas jsem nepochopila výběr hudby...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Až po tom, co mi bylo řečeno, že se jedná o poctu "Béčkovým" hororům, jsem prozřela, pochopila a zasmála se.
Tajnosti (2007)
A mohla bych si to pouštět dokola a dokola a dokola a ...bych se opakovala! :) A mami díky, že Tě tenhle film přiměl koupit si něco z té diskografie od N.Simone!!! :)
Bota jménem Melichar (1983)
4*, prostě je to srdcová záležitost. Víc nemam co bych k tomu napsala :)
Moje borůvkové noci (2007)
Tak dlouho mi ten film unikal, všude. V kině, na DVD, v TV....sakryš. A když jsem ho viděla, konečně, tak mě ....... nezklamal! Takový filmy mam prostě moc ráda! Takový, kde to tak nějak plyne, pomalu a hezky a všude jsou kavárny a starý auta a periférie měst, nadzemka,podzemka, neony a lidi co nejsou "světoví", ale život Vám změní.
Všemocný (2011)
Rychlé, zajímavé, jen to svištělo! Možná jsem čekala jiný konec, ale tak.... o to víc to ve mě zanechalo nějakou stopu nutící mě přemýšlet o tom filmu ještě teď, týden po "PLAY".
Kamarád taky rád (2011)
Tak nasmála jsem se, zamyslela jsem se, podívala jsem se na hezké záběry, bylo mi trocha smutno...tak tento film asi splnil to co měl. Alespoň u mne :) A asi bych ho dokázala vnímat při jakékoliv náladě.
Křižník Potěmkin (1925)
Téda! Nějak nevěřim tomu že to byl film. Ta muzika a tolik lidí, takové tváře! A scéna na schodech....páni!
Bohouš (1968) (TV film)
Za to, že jsem dala 5* může vlastně můj taťka, kterej mě - svym způsobem naučil - mít tenhle film moc ráda! Nemam co bych vytknula...