Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
viděl sem všechny epizody snad 2x parádní seriál který nestárne
Life on Mars (2006)
Výborný seriál s neotřepaným námětem. Pokud vás už nudí všechny ty Kriminálky a podobný seriály tady najde to pravý. Výslechy se vedou typem "Pokud nebudeš mluvit dostaneš přes držku" a další perly tady padají v každé druhé větě. Finální díl tomu všemu nasazuje korunu. Sem zvědavý co s tím udělají Američané. Upřímně se dost bojím
Hvězdná brána (1997)
Pro mě je tohle srdcová záležitost jedinej seriál kterej mám doma celej což je prosím 9 1/2 řad nemůžu jinak než za 5* i když poslední léta to už neni ono ale za prvních 8 řad a chci tenhle seriál v červených číslech
Zlatá sedmdesátá (1998)
Firefly (2002)
"jiný" sci-fi seriál který je naprosto nejlepší od začátku až do konce škoda že byl ukončení po 14 dílech. Ani po roce kdy jsem to viděl naposledy. Tak to neztrácí při občasném podívání na samotné epizody kouzlo. Geniální
Teorie velkého třesku (2007)
Jsou šílení jsou chytří a jsou nehorázně vtipní
Misfits: Zmetci (2009)
Vincentův svět (2004)
Dr. House (2004)
kvalitný lékařský seriál který na to jde uplně jinak než všechni ostatní a za to mu patří dík