Recenze (119)
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Tyhle tučňáci si moje sympatie nezískali...
Hory mají oči (2006)
Super film, u mě má 100%
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nejlepší díl Fast & Furious!!!
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Už od mala je tato původní trilogie vlastně i další tři epizody moje nejoblíbenější sága, nemá cenu se rozepisovat, nic na Star wars nemá...
21 gramů (2003)
Zkrátíme to a řeknu, prostě ne, tento film se mi vůbec nelíbil, nedokoukal jsem ho a už si ho ani nikdy nepustím...
Šéfkuchař nadivoko (2005) (seriál)
Nechápu jediné a to, proč netočili další díly??? Tohle je skvělý seriál. Bradley Cooper je prostě pan herec a když mu u toho ještě skvěle pomáha Owain Yeoman, ty dva prostě sedí k sobě....
The Day the Earth Stopped Masturbating (2012)
Velice srandovní, dost jsem se u toho pobavil :D
The Divide (2011)
Myslím, že při závěrečných titulkách jsem měl bradu spadlou asi až u kolen, The Divide je film, který nám ukáže, co se s námi může stát pokud by náhodou nastala situace podobná této. Je to psychárna, ze které se mi občas dělalo špatně, lidé se chovají prostě jako zvěř.... Pokud máte rádi depresivní filmy, myslím, že tento je dělaný přímo pro vás. Dost mi vadilo, že jsme se prakticky nedozvěděli vůbec nic o tom co se stalo?přežil to někdo? atd...
Batman a Robin (1997)
První Batman, kterého jsem v životě viděl, strašně moc se mi to líbílo, když se na to podívám dnes, říkám si jak se tomu mohli upsat takové hvězdy, i přes to tomu dávám 3 hvězdy....
Star Trek (2009)
Snad na žádný film, se v roce nepodívám více jak dvakrát, avšak na tento film bych se mohl dívat každý týden, uplně si získal mé filmové srdce. Pevně doufám, že dvojka bude stejný kalibr.