Recenze (44)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Taková dobrá oddechovka po těžkém dni. Člověk si sedne k filmu a nechá se unášet průměrným scénářem bez žádného většího nápadu. Podle mě až příliš dlouhá stopáž, kde se díky tomu objevovaly nudné pasáže. I když musím uznat, že pár scén mě docela pobavilo. Zkrátka, kdo nic moc neočekává nebude zklamán!!
Smrtonosná past (1988)
Hans Gruber alias Alan Rickman je zcela nepopiratelně jedním z největších filmových padouchů všech dob. Opravdu výborná akční podívaná se skvělými hláškami a pro Bruce zcela zajisté životní role. Kéž by všechna pokračování filmů měla takovou úroveň jakou můžeme vidět právě u Die Hard 2-4. I když jednička je prostě jednička!! 10/10
Psycho (1960)
Tento film jsem poprvé viděl až 40 po jeho prvním odvysílání a musím přiznat, že nejsem zrovna velkým fandou takto starých filmů ale po shlédnutí jsem byl fascinován. Po přežití prvním dvaceti nikterak záživných minut jsem se do příběhu tak vžil a s napětím čekal, kdo bude vrahem. Určitě jeden z vrcholů hororové tvorby. Moc se těším na shlédnutí dalších Hitchcockových filmů!!
Zemský ráj to napohled (2009)
Myslím si, že z období socialismu lze natočit nespočet filmů se silným citovým prožitkem, ale pro mě osobně je tento film jedno velké zklamání. Film vnímám jako splácaninu o jedné rodině, kde pár jejích členů bojuje proti režimu. Bohužel toto dílo ve mně nezanechalo nic na co bych si v budoucnu vzpomněl nebo nad čím bych se zamyslel. Jediné světlé stránky byly výkony Terezy Voříškové a Ondřeje Vetchého.