Recenze (380)
Kruh 2 (2005)
Nanicovatí herci a nelogický scénář by se dal překousnout, kdyby byl Kruh 2 napínavý, atmosférický a strašidelný. Ani jedno z toho není. Bída.
Past (1996)
Čtyři a půl bodu. Wachowští opravdu umí a doufám, že v dalších filmech opět nezapomenou na Joea Pantoliana.
Protiúder (2002)
Pěkných tři a půl bodu. Bylo to lepší, než jsem čekal, a to především v závěru.
John Q. (2002)
Tolik zvučných jmen a taková sračka...
Pomsta (1999)
Helen Mirren je skvělá, teenageři průměrní, Williamsonovi se tentokrát scénář dost nepovedl. Škoda, mohl to být mnohem lepší film.
Šest pohřbů a jedna svatba (1998)
Slušná černá komedie s imbecilním závěrem. Ve stejném žánru natočila Cameron Diaz mnohem lepší kousek, a to film Hlava nad vodou.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Anderson by měl přestat psát scénáře. Postrádá totiž sebemenší smysl pro logiku a na tomto filmu je to vidět ještě víc než na těch předchozích... Akce je slušná, Milla je super, jen mi dost vadilo neskrývané vykrádání jiných filmů v čele s novým Dawn of the Dead.
Supernova (2000)
Nebylo by to špatné, kdyby to nebyla tak otřesná nuda. Tenhle film měl rozhodně na víc. Škoda...
Darkman (1990)
Nudná hloupá neoriginální zhovadilost zalitá tunou klišé. Neeson je úplně mimo.
Jako kočky a psi (2001)
Méně infantilního a více inteligentního humoru, než jsem vůbec čekal. Já se bavil skvěle. A tentokrát musím pochválit i český dabing.