Recenze (222)
Vetřelec: Covenant (2017)
První čtvrtka filmu skvělá, poté už jen průměrný vetřelčí film, který výrazně zaostává za klasikou. Prometheus se mi líbil o chloupek víc.
Fantastická zvířata a kde je najít (2016)
S HP se to v žádném případě nemůže srovnávat a každý, kdo tvrdí opak je blázen.
Děsivé dědictví (2018)
Na jednu stranu šílené, na druhou poměrně děsivé.
28 dní poté (2002)
Osobně jsem na tento film slyšel dost chvály , ale zklamal mne. Soundtrack je zde ale skvělý. Světová válka Z se mi líbila o poznání více.
Řbitov zviřátek (2019)
Předlohu jsem neviděl, takže hodnotím pouze tento snímek jako takový. Poměrně zdařilý oddechový horor s mým oblíbeným Lithgowem. Ke konci už se z toho bohužel stávala hororová rutina. Skvělý titulkový cover!
Světová válka Z (2013)
Výborný zombie film se skvělým Pittem, kde jsem se od začátku do konce ani jednou nenudil. Film mi dlouho unikal, příliš jsem od něj nečekal, ale musím říct: skvělé!
Aquaman (2018)
Osobně jsem byl skeptický, ale film mě velice příjemně překvapil. Krásné záběry a velice zdařilý děj.
Liga spravedlnosti (2017)
Neskutečně nepovedený film, se kterým se přitom dalo naložit mnohem mnohem lépe.
Rozsudek smrti (2007)
Nechápu, jak tenhle film může být porovnávaný například se ctihodným občanem, jedna hvězda za poměrně povedenou dramatickou scénu na benzíně, jinak salátina.
Ctihodný občan (2009)
Geniální film, který se mi trefil přesně do noty. Nedokonalý a neférový systém zde prochází pořádnou zkouškou ohněm. Gerard Butler zde dle mého názoru předčí Jamieho Foxxe, jak herecky tak jako postava. Mnoho lidí si stěžuje na samotný závěr filmu, který jistě mohl být pojatý jinak, ale když se nad tím zamyslím, tak i tento závěr do filmu sedí. Za mě jasných 5!