Recenze (50)
Rok jedna (2009)
Zamilovalo jsem si Velekněze :D
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Žádný posun v ději. Zbyteně rozdělili 3. díl na 2 části.
Legenda o Zorrovi (2005)
Je to děsná kravina, zpočátku nuda, ale některé hlášky stojí za to :D
Arrow (2012) (seriál)
Telenovela + ubohý scénář.
Bucky Larson: Zrozen být hvězdou (2011)
Ten film byl hnusne nechutnej, ale to, jak vsichni stirali toho zubaka, je nezapomenutelne.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
O trochu lepší než první série (Krev a Písek). Více intrik, více Xeny a konečně nějaký pořádný gladiátor - Gannicus.
Ao to Shiro de Mizuiro (2001) (TV film)
Nezáživný film o šikaně. Utlačovaná dívka Kaede se celý film snaží dostat na střechu školy, aby z ní pak mohla skočit a spáchat tak sebevraždu. Škoda, že dveře vedoucí na střechu nebyly otevřené, Kaede by se pak mohla hned na začátku zabít, a ušetřit tak můj drahocený čas, který jsem ztratilo, když sem se na tuhle ptákovinu podívalo...
Kanojo to no Tadashii Asobikata (2007) (TV film)
Aby to byl film, musel by obsahovat nějakou myšlenku, děj nebo herecký výkon. Celou dobu jde jen o to, že nějaká holka využívá kluka a ten kluk je tak vypatlanej, že se využívat nechá. Jsem rádo, že tento paskvil trval jen 3/4 hodiny, a tak jsem to mělo rychle za sebou.
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
V hlavní roli velkoúžasnolepý král Jelimán, všech lemurů samozvaný pán a tak dále a tak dále, tučňáci Kowalski, Rico, Private, jejich šéf Skipper a další. Postarají se o skvělou zabávu a to hlavně díky perfektnímu dabingu!
Shaggy a Scooby-Doo na stopě (2006) (seriál)
Horší kresba, ale vtipné hlášky tam jsou furt.