Recenze (1 879)
Záhadná Sahara (2008) (TV film)
Dokument vás prevedie vznikom afrického koktinentu rozdelením pangei na svetadiely. Popisuje spoločné črty hornín na Sahare a v južnej ameriky vo Venezueli, a ích spoločnú minulosť. Oboznámi vás, že na Sahare bolo kedysi more a žil tam doposial najväčši suchozemský známi dinosaurus. Rozpráva o extrémoch teplôt, zrádnych dunách a aký dôležity je piesok pre celú planétu kôli obsahu velkého množstva živín atď...4*
Motýlek (1973)
Je to rozhodne pozeratelný film . Vzhľadom k roku vydania dám 4*, i keď v dnešnej dobe by to bol priemerny film.
Jak funguje naše paměť (2008) (TV film)
Dokument BBC Jak funguje naše paměť je dobrý a poskytuje informácie, ale nič viac. .... Stopáž je 49. minút
Stalin (1992) (TV film)
Ako dramatický film to bolo dobré hodné 3*. Vytkol by som, že je to celkovo moc dlhé. Sú tam zbytočné pasáže o ničom nudné a nepodstatné. Druhú svetovu vojnu len tak lízli okrajovo. Nebolo spomenuté ani stretnutie Hitlera a Stalina. Ako životopisný príbeh podla skutočných udalostí zle, zle, zle a ešte raz zle. Je tam vela faktov, ale aj konšpiračných teórií, dohadov a poloprávd. Prišlo mi to ako taka antikomunistická a antistalinovská propaganda. Všetko zlé čo sa dalo bolo použité, avšak z pozitív nebolo spomenuté skoro nič, až na konštatovanie v jednej vete Chruščovovi na konci a aj tak len malý zlomok z toho čo Stalin dokázal... Uživatelia Petr59 a canakja majú pravdu!! škoda 2*
Všichni moji blízcí (1999)
Prišlo mi to take odfláknute. Film ma rezervi po všetkých stránkach. Slabučké 3*
Soudný den (2008)
Nedomysleny scénar a neprirodzené počínanie ludí. Dosť otrepane téma - Bum bum pif paf bu bu vírus.
Úžasňákovi (2004)
Jediné čo je na tom úžasne je to hodnotenie, ale zbytok už nie. Priemerna nadhodnotená rozprávka, kde sa prejavila davová psychóza.
Muži v naději (2011)
Tak toto som nečakal. Nebol čas sa nudiť. Úvodnych 15. minút sa postupne rozbehlo a už sa nedalo od toho odýsť. Chcel som dať štyri hviezdičky, ale nepoznám jediny dôvod prečo nie plný počet. Asi jeden z troch najlepších filmov roku 2011 z toho čo som doposial videl.
Můj táta je duch (1990)
Ako tak pozerám na tie hodnotenia tak napriek slabším hereckým výkonom zrejme ste nepochopili, že to je film určený pre deti a mládeš. Mám pocit, že vela ludi čaká od filmu násilie, zbrane, krv, drahé autá, sex, vulgarizmi, tvrdu modernu hudbu a to v takomto filme predsa nemá byť a podla toho to treba aj hodnotiť. Dve hviezdíčky su podla mňa málo za tento film.
Expedice do propasti (2005) (TV film)
Dokument ako vyšitý pre toho, kto rád spoznáva niečo nové. Expedícia na čele s vedcom Craigom Smithom sa vydáva do morských hlbín na tri miesta, kde sú mrtvé velryby v rôznych štádiach rozkladu. Táto výprava mala trvať desať dní, avšak kôli nepriaznivému počasiu sa skrátila na šesť a každý deň tak museli uskutočniť až dva ponori. Dokument obsahuje festival nádhernych záberov podmorských tvorov a radu vedeckých informácii.