Recenze (219)
Fentasy (2024)
Zajímavý pokus, který úplně nevyšel. I přes krátkou stopáž se to rychle začne motat v kruhu a super herci to nezachrání. Ale určitě tvůrce budu sledovat, tady příslib je...
Gabriela Soukalová: Pravda se pořád vyplatí (2024)
Příběh Gabriely Soukalové je silný a je co vyprávět. Bohužel se dostal do ruky panu Větrovskému, který neví jaký je rozdíl mezi dokumentem a promo videem. Spousta zbytečných ilustrací věcí co se na plátně dějí, málo pohledů ve chvílích, kdy to může být zajímavé, hodně černobílé rozvržení... No prostě to na mě působilo jako Padesát odstínů šedi v doku podání... Takže prosím znovu, lépe a bez pana Větrovského.
Hrozba smrti (2024)
Jediné co trochu baví jsou závěrečné titulky...
Expend4bles: Postr4datelní (2023)
Měli na konci všichni hrdinně zemřít, to by bylo jediné pozitivum tohodle akčního antieposu...
Tajemství a smysl života (2023)
Vezměte velice kvalitní a drahý alkohol, stoupněte si s ním na louku při západu Slunce a místo toho abyste si ho vychutnali, tak se s ním začněte sprchovat a lít si ho na hlavu... Takhle asi na mě působil film pana Vachlera... A některé části jsou doslova nebezpečné a navádějící...
The Covenant (2023)
Skvělý chlapský film v tom nejlepším slova smyslu. Tady se nemusí zbytečně mluvit a je naprosto jasné co si postavy chtějí říct. A jeden z nejlepších soundtracků posledních let.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kazma chtěl být Robin Hood a dopadl spíš jak Jirka Kájínek... Řemeslně silný domácí nadstandard, morálně více než pochybné a zvrhlé...
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Tohle byl můj první film s dcerou v kině a doufám, že pro tyhle pohyblivé obrázky zahořelo její srdíčko jako kdysi mě...
Spojenci (2016)
Precizní práce od všech, ale místy to bylo až moc málo živé a popravdě trochu více kýče a nebo nějaká větší jatka to na konci chtělo...
Wind River (2017)
Skvěle napsaný film s podmanivým ústředním duem, plný drsné poetiky a několika odzbrojujícími myšlenkami...