Recenze (99)
Vánoční příběh (2022)
Já dala 4 hvězdičky, protože po dlouhé době film, kterému se člověk zasměje, líbila se mi hlavně dvojice Lábus a Kaiser. Snad bude takových filmů víc.
Duch (2022) (seriál)
Dávám 4*, protože se mi líbil hlavně představitel Ducha Darko, velice charismatický herec a super to hrál. Seriál byl místy vtipný a napínavý, snad budou další díly...
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Skvělá komedie a opravdu jsem se zasmála, prostě žádné drama a nelze za tím hledat něco intelektuálního. Pro pobavení a zasmání opravdu skvělé.
Gump - pes, který naučil lidi žít (2021)
Film byl prostě skvělý. Líbily se mi i exteriéry a interiéry. Je to film, u kterého si můžete odpočinout a nemyslet na nic jiného. Nechápu, proč ho někteří ohodnotili jako odpad. To snad všechny filmy musí aspirovat na Oscara. Po delší době zase český film, který se prostě povedl. Taky mám doma fenku a vím, jak člověk dokáže mít pejsky rád...
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Po dlouhé době zase krásná pohádka. Skvělá herecká obsazení, moc se mi líbila Tereza Ramba, super kostýmy, efekty a kulisy... Hvězdná obloha působila magickým dojmem. Myslím, že se pohádka velice povedla a ráda se na ni znovu podívám.
Dokonalá lež (2019)
Trochu se divím, že film není v červených číslech. Moc se líbil... myšlenka toho filmu je opravdu silná a pak skoro až donutí člověka přemýšlet, jak to mohlo být za války apod. Co se skrývá ve starých domech, kdo v nich bydlel atd...oba herci své role hráli perfektně. Film opravdu doporučuji.
Marie Terezie - A Woman at War (2019) (série)
.Tato série se mi herecky líbila více než ta první. Oba hlavní představitelé to hráli perfektně. Jediné, co mi vadilo, byl ten příběh o nevěře královny. Přijde mi, že se to do filmu nehodilo, celé to bylo natáčené dle historických skutečností, ale to že by jedno z děti nebylo Františka, nikde není doloženo. Přijde mi to jako už moc drzá báchorka
Horákovi (2006) (seriál)
Seriál je bezva odreagování i po tolika letech... moc nechápu hodnocení odpad apod. Je to zábavný a hlavně nenasilný, může koukat celá rodina a i děti to baví.
Až tak moc tě nežere (2009)
Super film plný pravdy. V některých scénách jsem se dokonce našla. Film jedná o skutečných příbězích, které zažívají lidé na celém světě. Doporučuji se na film kouknout...
Vražda (2007) (seriál)
Zatím jsem viděla jen první řadu. Seriál se mi moc líbil, akorát mi připadal moc dlouhý a zbytečně mnoho podezřelých a jistých vrahů. Trochu méně politiky by taky neuškodilo. Herci to zahráli taky super, hlavně Lundova a Hartman. Vraha jsem uhádla hned na začátku. Trochu mi vadilo to rozuzlení, nebylo tam přesně řečeno, proč to udělal...