Recenze (139)
Železný obr (1999)
Nádhera! Tenhle film mě naprosto dostal. Podle mě jeden z nejlepších animovaných filmů všech dob.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Druzí EX nejsou zdaleka takový nářez jaký jsem čekal. Dávám sice plný počet hvězd ale to jen za to, že jsou tu skoro všechny akční hvězdy pohromadě a hlavně za větší prostor pro Schwarzeneggera a přítomnost Chucka Norrise. Jinak je tu skoro všechno slabší než v prvním díle, který mi prostě přišel mnohem lepší a měl alespon trochu zajímavý příběh. Taky mě celkem zamrzelo jak málo prostoru ve filmu dostal JCVD, který je můj velký oblíbenec a od jeho záporáka jsem dost očekával. Celkově jsou ale EX2 pohodová akční jízda od začátku do konce a jako týmovka veteránů prostě fungujou skvěle, i když už ne tak skvěle jako poprvé.
Jackass 2 (2006)
Tuhle šílenou partičku kolem Knoxvilla mám strašně rád a jejich kousky mě vždycky zaručeně dostanou.A tenhle film je vůbec to nejlepší co kdy natočili.
UFC 152: Jones vs. Belfort (2012) (pořad)
Tentokrát bohužel všechny zápasy docela nudné.Jediný Main Event byl opravdu výborný fight, jinak na UFC celkem slabota.
Unplugged: 30 Seconds to Mars (2011) (koncert)
Naprosto úžasné vystoupení. 30STM prostě nikdy nezklamou.
Rio (2011)
Klasická letní taškařice, která mě ale spíš nudila než bavila.
Gauneři (1992)
Partička prvotřídních herců ve skvěle napsaném a zrežírovaném filmu.Pro mě nejlepší Tarantinův film, který strčí do kapsy i výborné Pulp Fiction.
Aréna smrti 2 (2002)
Xkovej akční "film" ale Lamasovi tu hvězdu prostě dám, bez něj by to byl jasnej odpad.
Laboratoř smrti (2004) (TV film)
Dávám hvězdu Lamasovi ze soucitu ale jinak je sledování tohohle "filmu" čiré utrpení.
Mortal Kombat: Rebirth (2010)
Skvělé.Těch 8min mě bavilo víc než oba předchozí filmy dohromady.