Recenze (139)
Living Will... (2010)
Velice povedená komedie se skvělým Ryanem Dunnem (R.I.P.).Jenom ten plakát je docela závádějící, protože Bam Margera má ve filmu jen cameo a ne hlavní roli ale jinak fakt povedenej film.
Paralelní světy (2012)
Pro mě je Upside Down největší překvapení roku. Skvělý nápad,výborný příběh,perfektní herci a naprosto dokonalá vizuální stránka filmu.
WWE TLC: Tables, Ladders & Chairs (2012) (pořad)
Jedna z nejlepších PPV roku.Zápas The Shield byl naprosto úžasnej.
Sám doma (1990)
Jedna z nejlepších komedií co jsem kdy viděl. Daniel Stern a Joe Pesci mě vždycky zaručeně dostanou i po stém shlédnutí. Sám Doma je prostě můj nejoblíbenější vánoční film, který mě baví od mého dětství až do dnes.
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Do dneška nejlepší díl Simpsnů.
Tenacious D: Roadie (2012) (hudební videoklip)
Skvělá skladba.Skvělej klip.Tenacious D jsou prostě Králové Rocku.
Moje rodina (2000) (seriál)
Skvělý sitcom, ve kterém neuvěřitelně válí Kris Marshall v roli Nicka.Právě po jeho odchodu šla kvalita dolů ale pořád se jedná o velice zábavný seriál.
Albino Farm (2009)
Chris Jericho byl skvělej ale to je asi tak všechno.Jinak se jedná o velice podprůměrnou vyvraždovačku, která je takovou nepovedenou variací na Wrong Turn.
Přátelé (1994) (seriál)
Naprostá špička mezi sitcomy. Seriál, který si udržel svou neuvěřitelnou kvalitu všech 10 řad.
Arrow (2012) (seriál)
Přijde mi to jako Smallville, ve kterém Supermana nahradil Arrow.Seriál to není špatný ale dva díly mi prostě stačily.