Recenze (137)
Pianista (2002)
Je zvláštní dívat se na Pianistu novým pohledem, aneb očima člověka, co nově poznal pár Poláků, a nyní již chápe, jak jsou hudební národ a co pro ně hudba a umění obecně znamená a jak opravdu pak nic jiného extrémně neřeší... Cítím v tom tu režisérovo osobní zkušenost... Cítím, to je to slovo. Cítím a slyším to...
Vrahem z povolání - Utrpení soudce Karla Vaše (2013)
Všimněte si, co se stane, když někdo extrémně až fanaticky k něčemu přimkne a jak jsou tito lidé nebezpeční...
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Au.
Agatha Christie's Poirot - Viděla jsem vraždu (2010) (epizoda)
Super díl, opravdu překvapivé, maličko strašidelné. Excelentní Poirot :)
Následky lásky (2004)
Shlédnuto v originále, skvělé!
Šmejdi (2013)
5* a to proto, že tady výjimečně nejde o hodnocení filmařiny..
Občan Kopas (2010) (studentský film)
Neuvěřitelně silný... http://www.stream.cz/vesniceroku/v7mfilmy/459244-pristi-prezident-obcan-kopas Vytvořte si názor sami :-) Děkuji.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Jedno z těch děl, na které nezapomenete... Neskutečně metafor, interpretací. K tomu ta úžasná hudba.
Báječný hotel Marigold (2011)
Za tu hloubku myšlenek pro mě za 5... Trefilo se mi to do životních událostí. :-)
Neobyčejné ženy (2011) (seriál)
Viděla jsem pár dílů a musím říct, že pro mě jako pro ženu je to pokaždé velmi inspirativní zážitek. Mohli by sice ještě přidat zajímavější detaily a občas je to opravdu zastavování na maličkostech a podstatnější věci unikají, každopádně takovýhle druh pořadu mi chyběl. Díly jsou doplněny krásnou hudbou. Děkuji za takové pořady, které ještě mají hodnotu..