Recenze (932)
Duna: Část druhá (2024)
Stejně jako u prvního dílu - zajímavé, ale rozvleklé a dlouhé jak týden před výplatou.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Pozor - pár spoilerů... To je fakt blbý a špatný. Ještě blbější a ještě horší než jednička a zjevně tomu ještě není konec. Ten "steampunk" jim tam nějak pokulhává. Úrodu sečou kosama a mlátí cepy, ale sváží ji na vznášedle. Vojáci jsou po zuby ozbrojení, mají celotělová brnění včetně přileb, ale stačí dvě sekyrky a padají jako švestky. O úspěšnosti střelby cvičené armády vs. hrstky farmářů se raděij ani nezmiňuji. Smrt některých postav je zcela neopodstatněná - jako doběhnu si, abych tě zabil osobně, pak se nechám škrtit, pak vytáhnu nůž a pak se s ním nechám zabít. Vím, že mě, coby ženskou hledá celá loď, ale nemůžu si vzít helmu, aby mě nepoznali od jiných vojáků, atd., atd. O psychické labilitě všech hlavních postav ani nemluvím a dlouhé lyrické scény v kombinaci se zpomalenými záběry už vás po deseti minutách neskutečně nudí a jen zbytečně prodlužují délku filmu, který by v pohodě mohl mít hodinu a půl a být co k čemu, místo aby měl tři díly (nebo kolik vlastně) a byl dohromady o ničem. Nevěříte? Tak zkuste shrnout, co se stalo v prvním a co ve druhém díle. ;)
Marvels (2023)
To je ještě blbější, než Thor: Love & Thunder. Taková girl-power slátanina o ničem. Dopředu víte, jak to celé dopadné, žádný zásadní zvrat, žádné překvapení, žádná vtipná pasáž, prostě nic. Jen rozvleklé hňácání o ničem. Asi nejvtipnější je tak evakuace lodi pomocí flerkenů.
Aquaman a ztracené království (2023)
Divný, hloupý a slabší než jednička...
Technické klenoty - Pitná voda (2024) (epizoda)
Skvěle natočený dokument s báječným Táborským coby moderátorem.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Tady se bohužel potvrzuje, že čím větší mediální masáž, tím větší blbost. A nevím, na čem Snyder jede, ale točí jednu hovadinu za druhou...
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Jedna hvězdička za snahu, jinak je to hrozná hovadina. Král měl svou dcerušku podle všeho v úctyhodných 65 letech, ale v pánu je evintně královna... Účes Filipa Březiny by se hodil spíš Elienovi z Pelíšků. Proč mají jediní dva hlavní protagonisti (Tobiáš a zloděj) jiný účes než všichni ostatní (s výjimkou rádce)? Pes je taky trochu podivný - takový čistokrevný zámecký voříšek. A louže ve vodníkově příbytku vyvolávají otázku "proč?"... Nárožný je fajn herec, ale v roli (kterou si i tak podle Zajímavostí upravil) je vyloženě sešněrovaný. Vodník má v půlce scén mokré oblečení i když v reportáži o natáčení říkali, jak vymýšleli, aby byl suchý, když leze z vody. V Princezně ze mlejna to zvládli...
Kde je Anne Franková (2021)
Pěkně zpracované a s hlubokou myšlenkou.
Doktorská pohádka (1982) (TV film)
Menšík v roli doktora exceluje a i ostatní mu skvěle sekundují.
Saint Seiya: Rytíři zvěrokruhu – Počátek (2023)
Šmarjá, to byla hovadina! Řečtí bohové s hlavním hrdinou asiatem a antihrdinou hispáncem - budiž. Motivace postav - 0, příběh - 0, jakákoliv konzistence charakterů nebo cokoliv - 0. Kdo tohle proboha vymyslel a realizoval a proč?!