Recenze (1 017)
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Český bůh gastronomie a v závěsu mu konkuruje Vaněk. :D 3* max
Darwinovy ceny (2013) (pořad)
Ukradete videa (nejčastěji z youtube) dá k tomu pár debilních keců a cacákovu snahu mluvit rusky berou jako idiotskou vsuvku. Tohle vše obalíte reklamou a uploadujete na stream.cz a tam to mezi ostatní sračky zapadne velice snadno. Vždy je mi na zvracení z toho jak stojí před tím plátnem na které je promítáno to dílo. Vypadá pak jako dement s rozkopanou držkou z toho jak má digitálně vyretušovanou tu hubu.
Dobývání vesmíru (2010) (pořad)
Z těch sraček na streamu je to jeden z dalších vzdělávacích pořadů což je plus, ovšem hlas autora už beru spíš jako mínus.
Tři bratři (2014)
Klus, Dyk.... a do třetice hodnocení ODPAD!
Malý indián ve městě (1994)
Některé scény jsou tak ujeté, že se na to rád podívám pokud to běží v TV.
Policie v akci (2017) (pořad)
Sračka co můžou sledovat jen tupí lidé jako moje senilní babina :D
Rychle a zběsile 8 (2017)
Taková pěkná akční pohádka, sem tam super gag a ke konci to zabije selfíčko. Rychle a zběsile je prostě značka na praní peněz. Osobně si pamatuji první tři díly a ten zbytek zkonzumuji a vypustím, kdy to tohle skončí? Nebo to bude snad něco nekonečného jako ordinace nebo ulice???? I když tuto otázku si také pokládám u herní série Call of Duty, kostra stejná a jen se změní lokace.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Okoukaná Borhyová a kopa sraček.
České moře (2017) (pořad)
Jedna ze sraček na streamu. Nejvíce pobaví komentáře lidí co nechápou pokus o satiru :-D Já osobně neměl žaludek koukat na to dýl jak 3 sekundy, ale ty komentáře pod tímhle dílem jsou daleko zábavnější.
Baby Driver (2017)
Plusy za hudbu a jízdu v červeném Subaru.