Recenze (1 017)
Kazma v práci (2018) (pořad)
Opravdu si ty firmy myslí, že díl s dementem zvedne jejich jméno?? a všichni tam začnou nakupovat? Opravdu nechápu lidi z firem, proč se někdo obrací na toho retarda a ty jeho hodně trapné forky.
Trafika (2019) (pořad)
Stopáž cca. 3 minuty, tak tři hvězdy :-) zvedni to na pět minut a bude pět hvězd.
Need for Speed (2014)
K filmům natočeným podle her mám určité předsudky a nejsem fanatik do rychle a zběsile. Takže jsem myslel, že tomu nedám více jak tři hvězdy a.....hm omyl 4* :-)
Bez jištění na El Capitan (2018)
Naprostá šílenost a strašnej obdiv.
Na týden záložákem (2018) (pořad)
Ten Martin je sympaťák :-)
Tajnosti (2007)
Zbytečný film a ztracený čas....
To se ví (2019) (pořad)
Jak tohle může ČT vysílat za prachy z koncesionářských poplatků? Ten moderátor takový dement...omg...stačilo vidět jen ukázku tohoto v jednom jiném pořadu. Celé to je absolutně trapné a kam se hrabe Soukup a jeho pořady? Tohle mu šlape dobře na krk.
Kluci z hor (2018)
Za obsazení a pár scén. Jinak bída...
Bezva ženská na krku (2016)
Velice mile jsem byl překvapen :-)
Extrakt (2009)
Fakt dobrej úlet na odreagování. Mila Kunis, Ben Affleck a Jason Bateman už kvůli tomuto hereckému obsazení to stojí za zhlédnutí.